تبلیغات انتخابات 29 اردیبهشت در حالی به پایان رسید که کارگران شهرداری و عوامل فرمانداری یزد از ساعات اولیه امروز مشغول بکار شدند تا فضای شهر را زیبایی دوباره ببخشند.
کد خبر: ۴۲۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 18 May 2017
به گزارش تابناک یزد،شب گذشته که تبلیغات، ساعات آخر خود را طی می کرد هواداران نامزدها با عجله در نقاط مختلف شهر و بویژه پل های عابر پیاده در حال نصب انواع پوسترهای تبلیغاتی بودند و همین عجله باعث شده بود تا برخی از ستادها عکس های نامزدان مورد حمایت خود را سر و ته در زیر پل ها نصب کنند.
در وسط بلوارها و بر روی درختان بی میوه نیز انبوهی از میوه های تبلیغاتی جوانه زده بود و طوری نصب شده بود که انگار باید این عکس های یادگاری برای مدتی طولانی در منظر مردم شهر قرار داشته باشند.
همزمان با شروع تبلیغات این دوره ، جایگاه های تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی در شهر یزد نسبت به دوره های قبل سه برابر افزایش یافت و شعار ' من میخواهم شهر را زیبا کنم نه عامل تخریب زیبایی های شهر باشم' از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد محور فعالیت قرار گرفت.
در حالی که شهرداری یزد بیش از 420 جایگاه تبلیغات انتخابات در میادین و چهار راه های سطح شهریزد برای تبلیغات در نظر گرفته بود، شب گذشته و دقیقا در آخرین ساعات تبلغات و صبح امروز در ساعات ابتدایی پایان تبلیغات با کمی گردش در سطح شهر متوجه شدیم همه نقاط سفید و خالی شهر از عکس ها و پوسترهای تبلیغاتی پر شده است.
کف خیابان های برخی چهارراه ها همچون سه راه شحنه نیز از عکس های کوچک نامزدها و لیوان های شربت- که برای پذیرایی از مردم استفاده کرده بودند - پر شده بود و سیاهی آسفالت با سفیدی پوسترها پوشیده شده بود.
ازسوی دیگر برخی نامزدها در محله های خود اقدام به برپایی جشن و شیرینی و شربت و چای دادن کرده بودند و همین امر موجب شده بود جوانان آن محل به صورت خودجوش، کوچه را با عکس ها و پوسترهای نامزد محله آذین بندی کنند تا کرسی شورا به محله آنها هم برسد.
اما از ساعات اولیه صبح امروز چند قشر زحمتکش خواب را بر خود حرام کرده بودند تا مردم در موقع رفتن به سرکار این نازیبایی ها و بی نظمی های طرفداران نامزدها را در سطح شهر نبینند.
کارگران زحمت کش شهرداری از جمله اینها بودند که جارو به دست، ذره ذره پوسترهای نصب شده روی نرده ها و دیدارها را با آب پاک کرده و به نوعی بار دیگر شهر را جلایی نو می دادند.
گروه دیگری نیز که از ابتدای تبلیغات و حتی قبل از آن وظیفه نظارت بر فضای تبلیغاتی در سطح شهر و حتی فضای مجازی را بر عهده داشتند با دقت در حال جع آوری آثار تبلیغاتی در فضاهای غیرمجاز بودند .
قرار بود تبلیغات در فضای مجازی دنبال شود تا زحمت کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری که 11نفر از اعضای شورای پنجم قرار است درباره آنها به صورت غیرمستقیم تصمیم گیری کنند کمتر شود.
با پایان تبلیغات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهر یزد ، کارگران همچنان مشغول کارند.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراها فردا /جمعه/ برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار