کد خبر: ۴۲۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 18 May 2017
به گزارش «تابناک یزد»، مرد «شیشه» ای که درتوهمی هولناک، همسرش را به قتل رسانده بود با پلیس تماس گرفت و ازجنایت خبرداد.

ایران نوشت: صبح چهارشنبه -دیروز-عامل جنایت پس ازحضورمأموران در آپارتمانی در طبقه چهارم گفت: «همسرم داخل شکمم جی پی اس کار گذاشته بود به همین خاطر او را کشتم»!

مأموران کلانتری 157 مسعودیه تهران که ازشنیدن این حرف شوکه شده بودند دربازرسی خانه، ناگهان جسد زن میانسال را درحالی در حمام یافتند که پارچه‌ای دور گردنش پیچیده بود.بدین ترتیب آنها بازپرس کشیک قتل وتیم جنایی را باخبرکردند.

متهم 50 ساله در نخستین بازجویی به بازپرس محسن مدیرروستا ازشعبه ششم دادسرای جنایی گفت: «24 سال قبل با همسرم ازدواج کردم البته او همسر صیغه‌ای‌ام بود. حاصل این ازدواج دو دختر است که زمان حادثه به مدرسه رفته بودند. می‌دانم از زمانی که با همسرم ازدواج کرده‌ام او داخل شکمم جی پی اس کار گذاشته و هر جا می‌روم رد مرا می‌زند. سر این موضوع بشدت ناراحت بودم و به همین دلیل باهم درگیر شدیم. دعوای ما از اتاق پذیرایی شروع و به حمام کشیده شد،تا اینکه برای پایان دادن به تمامی افکار منفی‌ام او را خفه کردم. بعد از قتل هم با پلیس تماس گرفته و واقعیت را گفتم.»
در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم از مدت‌ها قبل اعتیاد شدید به «شیشه» دارد و در توهمی هولناک، همسرنگون بخت‌اش را کشته است.

پس از بررسی‌های مقدماتی، جسد به دستور بازپرس جنایی برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل وعامل جنایت نیزبرای بازجویی به اداره آگاهی انتقال یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار