کد خبر: ۴۱۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 29 April 2017

به گزارش تابناک یزد؛ مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای یزد اهم فعالیت‌های این دفتر در سال 1395 را تشریح کرد.

سید ابوالحسن حیدریه زاده با اشاره به این‌که در بخش پرونده‌های مطرح شده در مراجع قضایی، صدور احکام کلیه پرونده‌های سال 95 به نفع شرکت بوده است؛ ‌افزود: با موافقت ریاست قوه قضائیه، سه پرونده دیگر نیز باقبول رسیدگی مجدد، احکام صادرشده علیه شرکت مورد تجدید نظر قرار گرفت .

وی گفت: در بخش حریم خطوط به دنبال بازدید و گزارش معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد و پیگیری کارشناس مربوطه باتشکیل پرونده، اخذ موافقت دادستان، اجرای دستور تخریب مستحدثات در حریم و پاک‌سازی آن‌ها، در یزد و شهرستان‌ها انجام گرفت.

حیدریه زاده بابیاناین‌که: در بخش مستندسازی اموال غیرمنقول و اجرای آیین‌نامه مستندسازی، سند مالکیت رسمی برای بیش از 200 هزار مترمربع دیگر از اراضی اخذ شد؛ افزود: پیگیری خرید و رفع گسترده معارضین از زمین‌هایی که گزینه منتخب شرکت بودند و تلاش در اخذ زمین از راه‌های قانونی و ارگان‌های دولتی با انتخاب روش بند (د) ماده 26 آئین‌نامه اموال دولتی در مستندسازی اموال و صرفه جویی چند میلیاردی، از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال گذشته است.

وی در پایان، از انعقاد قرارداد با موسسه خدمات حقوقی برای برون‌سپاری تدریجی امور حقوقی و امحاء اسناد زائد برای اولین بار در شرکت، تخصیص بایگانی مناسب و ادامه ساماندهی فیزیکی و الکترونیکی نمودن کلیه اوراق و پرونده‌ها- بیش از 40 هزار برگ-را ازجملهمهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در سال 95 دانست.

وی اظهار امیدواری نمود در سال 96 با حمایت شرکت و تلاش همه همکاران دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات بتوانیم در تمامی وظایف محوله پاسخگوی خواسته ها و اهداف شرکت باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار