کد خبر: ۴۱۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 29 April 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم گفت: ما در برنامه های خود برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم را داشته ایم که در سال گذشته تعداد ۱۴ هزار و ۱۰ نفر در این دوره ها شرکت کردند.
وی افزود: این دوره ها در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد که تعداد سه هزار و ۸۴۷ نفر از برادران و ۱۰ هزار و ۱۶۳ نفر از خواهران در این دوره ها شرکت کردند و آموزش دیدند.
مدیر تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: این برنامه ها در چهار بخش بود که آموزش عمومی، متوسطه و تخصصی و تفسیر قرآن کریم و تربیت و تامین نیروهای متخصص قرآنی برگزار کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.
حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: در این راستا تعداد کلاس هایی که در برنامه آموزش عمومی تفسیر قران کریم برگزار شد تعداد ۳۸ کلاس بود و بیش از یک هزار و ۲۸نفر در این کلاس های شرکت کردند.
وی ادامه داد: در این برنامه ها ما از ظرفیت های مختلف استفاده کردیم که تعداد ۵۸ موسسه قرآنی و ۱۹ قرآن شهری و ۷۱ خانه قرآن روستایی از جمله این ظرفیت ها بوده که کلاس های قرآنی نیز از این طریق انجام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار