کد خبر: ۴۱۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 29 April 2017
به گزارش تابناک یزد،معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های داخلی در راستای رفع مشکلات اقتصادی گفت: مبارزه همه جانبه با قاچاق یکی از موثرترین راهکارهای توسعه اقتصادی در کشور است.

 جواد فرشباف ماهریان در جریان دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اساسی‌ترین راهبردهای سازمان تعزیرات حکومتی قرار گرفته است.

وی افزود: با تاکیدی که امسال مقام معظم رهبری داشتند، ان‌شاءالله شاهد افزایش تولید داخلی از یک طرف و جلوگیری از قاچاق تا حد امکان باشیم و بتوانیم زمینه ای را فراهم نماییم که قاچاق کالا در کشور کم شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در صورتی که تولید داخل تقویت شود و محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه شود، نه تنها مشکلات تولید برطرف می‌شود، اشتغال بسیار زیادی هم به وجود می‌آید.

فرشباف ماهریان گفت: با اقداماتی که از سوی نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود، می‌توان به وسیله پرونده‌های مناسب، مسیری ایجاد کرد که هزینه مبادلات کالاهای قاچاق به حدی بالا برود که افراد به راحتی جرات اقدام در این زمینه نداشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد: متاسفانه افرادی که اقدام به قاچاق کالا می‌کنند تلاش‌شان بر این است که بی‌کیفیت‌ترین کالاها را به کشور وارد کنند و همین موضوع سبب می‌شود که سرمایه‌های کشور بیش از پیش از دست برود.

وی در پایان با بیان این که کشور ایران یکی از کشورهای وسیع و پرجمعیت جهان به حساب می‌آید، گفت: این کشور ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که لازم است با استفاده از این ظرفیت ها، زمینه رفع مشکلات اقتصادی را فراهم آوریم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار