کد خبر: ۴۱۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 28 April 2017

به گزارش تابناک یزد،هفتمین کنگره ی بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل روزهای هشتم تا دهم اردیبهشت ماه در یزد برگزار می شود.

مدیر اجرایی این کنگره گفت: همزمان با این کنگره، اولین کنگره ی بین المللی ایمونولوژی و دومین کنگره بین المللی ژنتیک با محوریت علوم تولید مثل در یزد برگزار می شود.

علی محمد عبدلی افزود: از مجموع 400 مقاله ی ارسال شده به دبیرخانه کنگره طب تولید مثل، تعداد 15 مقاله جهت سخنرانی و تعداد 150 مقاله هم به عنوان پوستر انتخاب شده است.

وی گفت: این کنگره های بزرگترین رخداد عرصه ی پزشکی استان محسوب می شود و فرصت مناسبی جهت معرفی یزد به عنوان قطب درمان ناباروری یزد در سطح جهانی است.

مدیر پژوهشکده علوم تولید مثل یزد اشاره کرد: این کنگره با حضور شاخص ترین چهره های علوم تولید مثل از کشورهای انگلستان، استرالیا، اتریش، هلند، ژاپن، آلمان، دانمارک و ایتالیا در سالن دکتر جوادی بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار می شود.

وی گفت:برگزاری چهار کارگاه تخصصی و نمایشگاههای تخصصی و عمومی، از برنامه های جنبی این کنگره است.

عبدلی افزود: افتتاحیه هفتمین کنگری بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل، هشتم اردیبهشت ماه ساعت ١٧/٣٠ تا ١٩/٣٠ در سالن دکتر جوادی بیمارستان شهید صدوقی برگزار می شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار