نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار یزد رونق تولید و مبارزه جدی و همگانی با بهره گیری از تمام ظرفیت ها با پدیده قاچاق کالا را به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قرار دادند.
کد خبر: ۴۱۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 28 April 2017
به گزارش تابناک یزد،در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تکیه بر ظرفیت های داخلی باید همواره در موضوع اقتصاد مورد توجه مردم و مسئولان اجرایی باشد.
آیت الله محمدرضا ناصری افزود: ظرفیت های داخلی در زمینه اقتصادی باید همراه با ارتقاء و نوآوری در تولید کالاهای ایرانی باشد.
وی ادامه داد: کیفیت پایین و قیمت بالای محصولات مختلف تولیدی موجب می شود که بازار مناسبی در کشور برای محصولات وجود نداشته باشد که این نموضوع به سود کشور نیست و باید به تولید داخلی عنایت خاص شود و مسئولان و دولتمردان از مخترعان و فرهیختگان کشور در ابعاد و رشته های مختلف حمایت کنند.
ناصری گفت: دستگاه های مرتبط با صنایع باید گروه‌های مشاوره تشکیل دهند و به کارخانه‌های مختلف اعزام کنند تا پس از بررسی وضعیت کیفیت تولیدات آنها نسبت به ارائه مشاوره برای رسیدن به استانداردهای روز اقدام شود.
امام جمعه یزد در خصوص نقش تعزیرات حکومتی اظهار کرد: وظیفه سنگینی برعهده تعزیرات است که همان نظارت و جلوگیری از تخلفات در مسائل مختلف است.
سید محمد میرمحمدی استاندار یزد نیز در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید با استفاده از تمام ظرفیت ها و در حرکتی بسیج گونه انجام شود.
وی ضمن قدردانی از تلاش های انجام گرفته در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان یزد توسط دستگاه های مختلف افزود:موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مباحث مهمی است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و باید همچنان برای تحقق اوامر ایشان بیش از گذشته تلاش شود .
میرمحمدی افزود: برای موفقیت در مبارزه عملی با پدیده شوم قاچاق باید همه احساس تکلیف کنند تا شاهد توزیع کالا قاچاق نباشیم.
در این دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی ضمن بیان گزارش عملکرد این سازمان و شرح حدود وظایف و اختیارات قانونی ، ابراز امیدواری کرد با حمایت های استاندار و سایر مسئولان استان یزد، اداره کل تعزیرات حکومتی وظایف خود را با قوت ادامه دهد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار