کد خبر: ۴۱۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ 27 April 2017
به گزارش «تابناک یزد»، نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بنده رنگ خاصی برای تبلیغات انتخاباتی خودم تعیین نکردم اما همکاران من در تبلیغات و آگهی‌ها از رنگ زرشکی استفاده می‌کنند.

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در صدا و سیما در جمع خبرنگاران گفت: پس از رسیدن به ریاست جمهوری نه تنها از همه رقبا بلکه از همه ایرانیان علاقمند برای اعتلای کشور استفاده می‌کنم.

وی ادامه داد: برخی اقدامات بنده برای خروج کشور از رکود به صورت ضربتی است که در کوتاه مدت اثرگذار خواهد بود.برنامه‌های بلندمدت بنده برنامه‌ریزی می‌شود تا اثرات خود را در دولت‌های آینده نشان دهد.

میرسلیم گفت: نرخ بیکاری بیش از ۱۵ درصد گزارش شده و کمتر خانواده‌ای هست که درگیر این بحران نباشد، نمی‌توان نسخه‌ای واحد را برای حل مساله بیکاری در تمامی استان‌های کشور پیش‌بینی کرد.

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: امروز کارگران زیادی وجود دارند که در گذشته مشغول به کار بودند اما با ورشکستگی کارخانجات بیکار شده‌اند.امکانات مادی بنده به اندازه‌ای نیست که بتوانم برای انتخابات هزینه‌ای قائل شوم اما حزب موتلفه اسلامی در این زمینه به بنده کمک می‌کند.

به گزارش مهر، وی تاکید کرد: نباید از امکانات مادی گسترده در انتخابات استفاده کرد و نباید برای تحمیل برخی مسائل به مردم از این روش استفاده کنیم، سلامت انتخابات بایستی حفظ شود و مردم نباید در این دوره منحرف شوند.

میر سلیم گفت: بنده رنگ خاصی برای تبلیغات انتخاباتی خودم تعیین نکردم اما همکاران من در تبلیغات و آگهی‌ها از رنگ زرشکی استفاده می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار