بازیکن اسبق تیم فوتبال وحدت یزد معتقد است که این تیم باید سال قبل به لیگ دو سقوط می کرد.
کد خبر: ۴۱۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴ 27 April 2017
به گزارش تابناک یزد،رضا نبی زاده بازیکن بابلی و موفق فوتبال کشور درخصوص شرایطش در نیم فصل اول و حضور در تیم وحدت یزد گفت: شرایط سختی را در این تیم پشت سر گذاشتم. این تیم می بایست سال قبل به لیگ پائین تر سقوط می کرد زیرا مدیران و آدم هایی پشت تیم هستند که لیاقت مردم یزد رو ندارن.

وی افزود: من دلم برای تیم وحدت یزد و مسئولانش نمی سوزد، اما دلم برای هواداران و مردم یزد می سوزد که با پیروزی این تیم، یک هفته شارژ روحی بودند و در باخت این تیم، اشک می ریختند. من برای هواداران و مردم یزد نگرانم.

نبی زاده در خصوص نیم فصل دوم گفت: وقتی که رضایت نامه از وحدت گرفتم، با یک تیم لیگ یکی به توافقات نهایی رسیده بودم اما نمی دانم چه شد که سرمربی آن تیم در روز آخر به من گفت تو مصدوم هستی، درحالی که 90 دقیقه در بازی تدارکاتی این تیم بازی کرده بودم و در طول فصل، اصلا مصدومیتی برایم رخ نداده بود.

وی افزود: پس از آن، با تیم اروند خرمشهر به توافق رسیدیم و می خواستم قرارداد با این تیم ببندم که فدراسیون قانون گذاشت که تیم های شرکت کننده در مرحله دوم لیگ دو، نمی توانند بازیکن جدید جذب کنند و اینگونه شد که فصل بدشانسی من بدون تیم خاتمه یافت.

نبی زاده درخصوص پیشنهاداتش گفت: کیفیت فنی من برای همه ثابت شده است و از سه تیم لیگ یکی و متمول پیشنهاد دارم و قطعا برای فصل جدید، تصمیمات بهتری خواهم گرفت.

وی در پایان درخصوص احتمال پیشنهاد خونه به خونه به او گفت: من بابلی هستم و اینکه مدنظر خونه به خونه نیستم را کتمان نمی کنم، اما دوست ندارم از تیمی اسم ببرم و فقط می توانم بگویم که از سه تیم متمول لیگ یکی پیشنهاد دارم و اگر از لیگ برتر برایم پیشنهاد بیاید، اولویت اولم لیگ برتر است.

فرتاک 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار