رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۴ تصادف در جاده‌های کشور به وقوع پیوست که در مجموع ۲ نفر از شهروندان کشته شدند.
کد خبر: ۴۱۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 24 April 2017
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ نادر رحمانی دربارهٔ این تصادف که ساعت 19 یکشنبه در استان یزد اتفاق افتاده، گفت:انحراف به چپ راننده پژو 405 در کیلومتر 55 محور یزد-طبس باعث تصادف این وسیله با یک دستگاه تریلی ولوو و کشته شدن 2نفر و مجروح شدن 3سرنشین دیگر خودروی سواری شد.

وی افزود: تخطی راننده پژو از سرعت مطمئنه باعث واژگونی و کشته شدن 2 نفر در این حادثه شد.

رحمانی همچنین دربارهٔ تصادفی که ساعت 21 یکشنبه در شمال استان کرمان اتفاق افتاده، توضیح داد:واژگونی پژو405 در محور کیلومتر 4رفسنجان روی داده که 2نفر کشته و 3 نفرمجروح به جای گذاشته است. علت این تصادف، تخطی راننده از سرعت مطمئنه بوده است. یک نفر متوفی و 2نفر از مجروحین تبعه افغانستان هستند.

آذربایجان شرقی: تصادف 6وسیله‌ای

تصادف تریلی ولوو، تندر90، پیکان، پراید، کامیون بنز و کامیون هیوندا ساعت 4صبح دوشنبه در کیلومتر30 جاده مراغه-بناب باعث مجروح شدن 6نفر شد.

اصفهان: تصادف پژو405 و پژو آردی

ساعت 22 یکشنبه، تصادفی در کیلومتر 19جاده سه راهی امام زاده قهدریجان اتفاق افتاد که 5نفر مجروح به جای گذاشت. این تصادف بین یک دستگاه پژو405 و پژو آردی اتفاق افتاده و علت آن رعایت نکردن حق تقدم توسط پژو405 بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار