باحضور جمعی از مسئولان، مراسم یادواره شهدای پاسدار استان یزد همزمان با سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 24 April 2017
به گزارش تابناک یزد،مراسم یادواره شهدای پاسدار استان یزد همزمان با سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس ، در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

این مراسم با تلاوت روح بخش قرآن کریم آغاز شد و در ادامه حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی دبیر ستاد امر به معروف استان یزد با بابیان خیر مقدم خدمت حاضرین و شرکت کنندگان در این مراسم ، با بیان این که نتیجه تجاوز به کشور جمهوری اسلامی ایران، چیزی جز شکست برای دشمنان در پی نخواهد داشت، افزود: این کشور با مردم ولایتمدار خود، آن را به صاحب اصلی، یعنی امام زمان(عج)واگذار خواهد کرد.

بنابر این گزارش؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی نیز در ادامه به سخنرانی در خصوص اجر و پاداش شهدا و همچنین عوامل شکست دشمن در فتنه 88 پرداخت و حضور حداکثری مردم و انتخاب آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری را خواستار شد.

گفتنی است در این مراسم،‌چهره هایی همچون آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، حجج الاسلام والمسلمین سید محمد جواد آیت اللهی امام جمعه موقت یزد، محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد، میر محمدی استاندار یزد و جمع کثیری از مردم ولایتمدار استان یزد حضور داشتند.

حوزه نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار