مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: با اعلام اولویت های جدید حج تمتع، متقاضیانی که تا پایان شهریور ماه 85 ودیعه گذاری کردند می توانند از امروز برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.
کد خبر: ۴۱۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 24 April 2017
به گزارش تابناک یزد،علی اصغر شریفی اظهارکرد: متقاضیان با مراجعه به شعب بانک ملی در سراسر استان نسبت به ثبت نام اولیه برای تشرف به حج تمتع در سال جاری اقدام کنند و به محض تکمیل ظرفیت، فرآیند ثبت نام متوقف می شود .
وی افزود: اولویت ثبت نام در کاروان ها و تشرف به حج تمتع با کسانی خواهد بود که نسبت به ثبت نام اولیه در شعب بانک ملی اقدام کرده باشند .
شریفی ادامه داد: متقاضیان حج تمتع باید مابه التفاوت را تا سقف 100میلیون ریال و پس از محاسبه اصل سود توسط بانک ملی، به حساب سازمان حج و زیارت واریز و رسید آن را دریافت کنند.
مدیر حج زیارت استان یزد بابیان اینکه تاکنون در سطح استان یزد بیش از یکهزار نفر از متقاضیان برای ثبت نام به بانکها مراجعه وثبت نام اولیه را انجام داده اند خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود 2هزار و200نفر یزدی در سال 96 به حج تمتع اعزام شوند.
مدیر حج وزیارت استان یزد تاکید کرد: متقاضیان اعزام حج تمتع امسال باید دارای گذرنامه بین المللی تک نفره با تاریخ اعتبار تا پنجم اسفند 96 باشند.
وی تصریح کرد : به دلیل آغاز ثبت نام، امکان نقل و انتقال فیش حج تمتع فقط برای بستگان درجه یک ممکن و انتقال آن برای سایر افراد امکان پذیر نیست.
شریفی یادآورشد:اسامی مدیران و مشخصات کاروان‌ها، همچنین هزینه قطعی سفر حج تمتع متعاقباً به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
امسال حدود 86 هزار زائر ایرانی به تدریج از دهم مرداد عازم حج تمتع خواهند شد.
دراستان یزد 64 دفترخدمات زیارتی فعال است که به زائران خدمات ارائه می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار