کد خبر: ۴۱۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 24 April 2017
به گزارش تابناک یزد، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به نقش صنایع در توسعه بیش از پیش استان یزد، از تصویب بیش از ۳۰۰ مصوبه از ابتدای فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان یزد خبر داد.

محمدرضا علمداریزدی  با اشاره به ضرورت بررسی وضعیت واحدهای صنعتی استان یزد اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تا کنون 362 جلسه کمیته تخصصی،‌ کارشناسی و کارگروه اصلی در راستای بررسی وضعیت واحدهای صنعتی فعال،‌ نیمه‌فعال و تعطیل در استان یزد برگزار شده است.

 وی تصویب 317 مصوبه برای 201 واحد صنعتی در استان یزد را از جمله اقدامات انجام شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دانست و بیان کرد: تاکنون 54 درصد مصوبات مربوط به مسائل بانکی، 17 درصد مالیاتی، ‌5 درصد تأمین اجتماعی،‌ 5 درصد گاز و 5 درصد مربوط به مسائل برقی بوده است.

دبیر کارگروه تهسیل و رفع موانع تولید استان یزد تصریح کرد: وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت، با تصویب ارائه تسهیلات در گردش، حمایت از طرح‌های نیمه تمامی که دارای پیشرفت بیش از 60 درصد بوده و تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شوند و بنگاه‌های اقتصادی که مشکل نقدینگی دارند را در دستور کار امسال خود قرار داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به فعالیت بیش از 3 هزار واحد صنعتی در این استان ادامه داد: توسعه صنایع و رونق تولید در استان یزد،‌ مستلزم اختصاص اعتبارات لازم و تلاش بیش از پیش اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، در استان است.

وی گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در تاریخ 19 اردیبهشت ماه سال 94 در به منظور حمایت از صنایع به ریاست استاندار و دبیری سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان یزد در این استان راه‌اندازی شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار