رئیس پلیس آگاهی استان یزد از کشف 14 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲ 24 April 2017
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ حسین رضایی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام یک عملیات ایست و بازرسی یک دستگاه تریلی کشنده را که در کمربندی یزد با محموله برنج در حال حرکت بود متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی اسناد، مدارک و بارنامه خودرو، متوجه شدند که راننده خودرو اقدام به بارگیری این مقدار برنج خارجی به صورت قاچاق از شرق کشور کرده که به همین منظور، خودرو به پارکینگ منتقل شد.
رضایی گفت: ماموران در این خصوص یک متهم را نیز دستگیر کردند.
***
فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق طی عملیاتی 39 کیلوگرم تریاک کشف و یک دستگاه خودرو را توقیف کردند.
سرهنگ فرهاد بیگلری افزود: مأموران مبارزه با موادمخدر شهرستان طی گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پ‍ژو مشکوک و برای متوقف کردن آن دستور ایست دادند.
بیگلری افزود: راننده خودرو با افزایش سرعت از محل متواری شد که پس از تعقیب و گریز، در نهایت خودرو توقیف و در بازرسی 39 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از آن کشف شد.
وی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان میبد از کشف 28 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک مغازه عرضه کننده کالای دخانی در این شهرستان خبر داد.
سیدمحمدطاهر موسوی گفت: در راستای مبارزه با کالای دخانی قاچاق ماموران پلیس به بازرسی از یک باب مغازه عرضه کننده کالای دخانی در سطح شهر اقدام کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این مغازه انواع سیگار خارجی قاچاق در مارک های مختلف کشف و 2 متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میبد یادآور شد: محموله دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان یزد تحویل شد.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار