میزان بارش ها در سطح استان یزد از ابتدای سال زراعی تاکنون در مقایسه با میانگین بلند مدت مشابه 40 درصد کاهش داشته و استان یزد رتبه آخر کشوری را در این رابطه به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۴۱۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹ 24 April 2017
به گزارش تابناک یزد،محمد رضا شیرغلامی گفت: میزان بارش ها در سطح استان یزد از ابتدای سال زراعی تاکنون در مقایسه با میانگین بلند مدت مشابه 40 درصد کاهش داشته و استان یزد رتبه آخر کشوری را در این رابطه به خود اختصاص داده است.

وی گفت: از ابتدای سال زراعی تا کنون ابرکوه با 69 درصد کاهش بارندگی نسبت به سال گذشته بحرانی ترین شهرستان استان شناخته شده است.

وی افزود: میزان بارش ها در سطح استان یزد از ابتدای سال زراعی تاکنون در مقایسه با میانگین بلند مدت مشابه 40 درصد کاهش داشته و استان یزد رتبه آخر کشوری را در این رابطه به خود اختصاص داده است.

وی گفت: بارش ها در شهر یزد 48 و در ابرکوه 69 درصد کاهش داشته است و بعد از شهرستان ابرکوه، بحرانی ترین وضعیت مربوط به اردکان با 64 درصد و میبد با 57 درصد کاهش بارندگی بوده است.

شیرغلامی اشاره کرد: شهرستان های خاتم و بهاباد به ترتیب با 11 و 9 درصد افزایش بارندگی، بهترین شرایط را از این نظر داشته اند 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار