روز جمعه قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که طی این مراسم تیم‌های صعود کرده به مرحله ما قبل فینال حریفان خود را شناختند.
کد خبر: ۴۱۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 23 April 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ طی این قرعه‌کشی یوونتوس که موفق به حذف بارسا شد باید برابر موناکویی قرار بگیرد که دورتموند را در دو بازی رفت و برگشت شکست داد. در سوی دیگر نیز شاهد دربی مادرید خواهیم بود. فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان که بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار شد و در این فصل دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی روبروی هم قرار خواهند گرفت.

اما نکته قابل توجه و البته کمی عجیب که درباره این قرعه‌ها وجود دارد، شایعاتی است که دوباره پیرامون قرعه تیم رئال مادرید به وجود آمده. این شائبه در گذشته نیز بارها تکرار شده بود که در قرعه‌کشی‌ها برای برداشتن قرعه‌ی حریفی آسان برای کهکشانی‌ها، گوی‌ها را سرد یا گردم می‌کنند. این شایعه‌ای بود که بعد از مشخص شدن اتلتیکو مادرید به عنوان حریف رئال دوباره مطرح شده است. اما از روز قرعه‌کشی که چنین بحث‌هایی به وجود آمد، بسیاری از رسانه‌ها و نشریات معتبر اروپایی هم به آن پرداخته‌اند. البته که هیچکدام حرفی از تایید چنین ماجرایی نزدند. ولی اعتراض طرفداران رئال مادرید بر این است که چنین ادعایی اصلا درست نیست. آنها اعتقاد دارند که در این مرحله از بازی‌ها، موناکو می‌توانست حریف به مراتب راحت‌تری برای رئال باشد. همانطور که در نظرسنجی سایت ESPN درصد بیشتری از طرفداران رئال علاقه داشتند تیم‌شان به موناکو برخورد کند.
 
 
خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار