وحدت یزد با پیروزی مقابل نساجی مازندران، امیدهایش را برای بقاء در لیگ یک افزایش داد.
کد خبر: ۴۱۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱ 19 April 2017
به گزارش تابناک یزد،دو رقیب اصلی تیم وحدت برای بقاء تیم های خیبر خرم آباد و فجر سپاسی شیراز هستند. تیم هایی که این هفته به ترتیب مقابل استقلال اهواز و خونه به خونه پیروز و به تساوی دست یافتند.

قطعا حساس ترین بازی فانوس به دستان در سه هفته آینده، جدال فجرسپاسی شیراز و وحدت یزد در شیراز است. حساسیت این بازی برای دو تیم وحدت و فجرسپاسی کم از فینال جام حذفی ندارد و چه بسا بیشتر. در این بازی تیمی موفق خواهد بود که باتمرکز بالا و هوشیاری در این بازی پای به میدان بگذارد.

اما خیبر در این هفته میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود اگر چه پرونده مس رفسنجان هم در مسابقات امسال بسته شده است، ولی اعاده حیثیت، موضوعی است شاگردان میشو در زمین بازی انجام خواهند داد و این را در بازی این هفته مقابل بادران تهران ثابت کردند.

هفته پایانی رقابت های لیگ یک، یک آزمون سخت برای یزدی‌هاست. در این هفته تیم فجرسپاسی در اراک میهمان تیم آلومینیوم خواهد بود. آلومینیوم هم پرونده اش در مسابقات امسال بسته شده است ولی آنها هیچ حریفی را دست کم نمی گیرند و مصداقش، بازی این هفته با گل گهر که موفق شدند آنها را در اراک شکست دهند و سیرجانی ها را از لیگ برتر دور کنند.

به گزارش فرتاک،تیم خیبر خرم آباد در هفته پایانی در بابل به مصاف خونه به خونه خواهد رفت. و اما وحدت در این هفته میزبان تیم گل گهر سیرجان است و احتمال دارد پرونده تیم گل گهر هم تا هفته آخر بسته شود.  به هر حال تیم وحدت با شکست بهترین تیم نیم فصل دوم یعنی مس کرمان در یزد نشان داد از حریفان قدر واهمه ای ندارد و گل گهر چه به صعود امیدوار باشد و چه نباشد تیم وحدت با تمام وجود در یزد به مصاف این تیم خواهد رفت.

با بررسی این بازیها، گویا مجددا باید شاهد جشن بقای یزدی‌ها در ورزشگاه شهیدنصیری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار