در سال گذشته
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به تلاش در جهت رفع موانع تولید گفت: در سال گذشته به ۲۰۰ واحد تولیدی در استان یزد تسهیلات ارائه شده است.
کد خبر: ۴۰۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 30 March 2017
 حمیدرضا نصیری ‌زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد امروز (9 فروردین) در نشست با آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی در جهت پیشرفت استان و کشور وظایفی را بر عهده دارد که سعی دارد تا با برنامه ریزی و ارائه آمارهای واقعی در این جهت گام بردارد.

 

وی افزود: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به عنوان شعاری از سوی مقام معظم رهبری برای سال انتخاب شده است که ما نیز باید از آن به عنوان الگویی بومی برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد تصریح کرد: تلاش ما نیز رفع موانع در جهت تولید در استان بوده است که بر اساس بررسی های انجام شده میزان 200 واحد از تسهیلات بهره مند شده اند که از این میزان 167 واحد به میزان 70 درصد ارزش تولید آنها بیشتر شده است.

 

نصیری زاده بیان کرد: امیدواریم امسال بتوانیم با برنامه ریزی مناسب در جهت رشد تولید و اشتغال گام برداریم و در این راه نیز از تمامی ظرفیت ها استفاده می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار