کد خبر: ۴۰۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶ 30 March 2017
 به گزارش تابناک یزد،  مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه زیرساختهای ورزشی در یزد، گفت: تعداد ورزشکاران یزد ۱۰۰ درصد افزایش یافت.
مسعود شریعتی در نشست وزیر ورزش و جوانان با روسا و نائب رئیسان هیئت‌های ورزشی استان و مسئولان سازمان‌های مردم نهاد یزد که به دلیل تاخیر در پرواز بدون حضور وزیر ورزش برگزار شد، اظهار داشت: در سال 92 رتبه 24 کشور را در زمینه ورزش‌های همگانی داشتیم ولی الان جزو 4 استان برتر کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اداره کل ورزش و جوانان استان یزد همگانی کردن رشته‌های مختلف ورزشی است، گفت: یکی از اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته، وارد کردن رشته‌های مختلف ورزشی به پارک‌ها و در جمع خانواده‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: در بحث ورزشکارهای سازمان یافته در دو سال گذشته تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان یزد بیش از 4 هزار نفر اضافه شده‌اند.

این مقام مسئول یکی از اقدامات صورت گرفته در ارتباط با ورزش استان یزد را افزایش توجه مردم به ورزش دانست و گفت: با اقدامات صورت گرفته، تعداد ورزشکاران استان یزد بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده‌اند.

شریعتی تصریح کرد: استان یزد در بحث پژوهش‌های ورزشی هم به همت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی توانست جزو سه استان برتر کشور قرار گیرد و برگی دیگر بر افتخارات استان یزد بیافزاییم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد یکی دیگر از رویکردهای اداره کل ورزش و جوانان استان یزد را در بحث ورزش قهرمانی دانست و از رشد 300 درصد قهرمانان ورزشی استان یزد خبر داد.

وی در ارتباط با توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان یزد گفت: در دو سال گذشته بیش از 30 پروژه را با همت خیران به بهره‌برداری رساندیم و هم اکنون هم 43 پروژه ورزشی خیرساز در دست اقدام داریم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار