کد خبر: ۴۰۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵ 30 March 2017
 به گزارش تابناک یزد،  استاندار یزد با اشاره به اینکه نگاه به ورزش در یزد باید در هر سه حوزه قهرمانی، همگانی و تفریحی انجام شود، گفت: زیرساخت‌های ورزش بانوان در یزد گسترش یابد.
سیدمحمد میرمحمدی در نشست وزیر ورزش و جوانان با روسا و نائب رئیسان هیئت‌های ورزشی استان و مسئولان سازمان‌های مردم نهاد یزد که به دلیل تاخیر در پرواز بدون حضور وزیر ورزش برگزار شد، اظهار داشت: یکی از محورهای نخستین جلسه شورای معاونین استانداری یزد بحث ورزشگاه بزرگ یزد بود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در این زمینه بررسی صورت گرفت که بخش خصوصی اقدام به خریداری و تکمیل این ورزشگاه بزرگ کند، گفت: کار بزرگی در این زمینه شروع شده ولی باید امکانات لازم برای این کار بزرگ به صورت کامل دیده می‌شد نه اینکه الان در هر قسمت یک سری بناهای نیمه کاره ساخته شده و هر کسی این صحنه را می‌بیند متاثر می‌شود.

میرمحمدی ورزشگاه بزرگ یزد را مصداق مثال "سنگ بزرگ علامت نزدن" دانست و گفت: در استان یزد باید به هر سه مقوله ورزش قهرمانی، همگانی و تفریحی توجه ویژه صورت گیرد.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: ما به وسیله ورزش قهرمانی و حضور قهرمانانمان در عرصه‌های بین‌المللی می‌توانیم فرهنگ ایرانی اسلامی‌مان را به جهانیان به خوبی منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: اهمیت ورزش همگانی هم کاملا مشخص است و همه مردم باید برای سلامتی خودشان حداقل روزی نیم ساعت در منزل هم که شده به ورزش بپردازند که بدنشان از لحاظ روحی و جسمی سلامت باشد.

میرمحمدی ادامه داد: نباید منتظر باشیم که صرفا مدیر یا اداره‌ای برنامه‌ریزی در ارتباط با توسعه ورزش در استان یزد داشته باشد بلکه باید دیگر بخش‌ها از جمله هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد اقدام به ارائه پیشنهاد و برنامه‌ریزی در زمینه توسعه ورزش استان یزد کنند.

استاندار یزد تصریح کرد: در شورای برنامه‌ریزی استان یزد تصویب شد که یک درصد بودجه ادارات استان یزد به ورزش اختصاص پیدا کند و در صورتی که این اتفاق انجام نشد باید گزارش لازم بیان شود تا به مدیر مربوطه تاکید کنیم که این مصوبه را اجرا کند.

وی به ضرورت توسعه امکانات ورزشی در استان یزد تاکید کرد و گفت: اصل موضوع در ارتباط با جامعه خانواده است و خانم‌ها باید از شادابی خوبی برخوردار باشند که این شادابی هم به وسیله ورزش امکان‌پذیر است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار