رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: در سال گذشته افزون بر 100 میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی و خیران در ورزش استان یزد هزینه شده است .
کد خبر: ۴۰۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹ 30 March 2017
 به گزارش تابناک یزد، محمد رضا تابش در همایش دست اندرکاران ورزش استان یزد افزود: برای توسعه همه جانبه ورزش یزد در قالب رشته های مختلف باید همچنان بخش خصوصی دولت را یاری دهد.
وی ادامه داد: سرانه سالن‌های ورزشی سرپوشیده استان حدود 20 سانتی متر است و باید با برنامه ریزی و مدیریت قوی این میزان را تا یک متر مربع برای هر نفر در سطح استان افزایش دهیم.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ورزش دارای مسائل و مشکلاتی است که قطعا بخش زیادی از آن به اعتبارات مربوط می شود و باید بر حسب نیاز اقدامات لازم بعمل آید.
تابش گفت: با هماهنگی ، برنامه ریزی و مدیریت جدی و صحیح می توان برای توسعه بیش از گذشته ورزش و اعتلای آن در سطح استان گام های بهتر و مهمتری را برداشت.
وی به اهمیت موضوع اقتصاد در ورزش اشاره و تصریح کرد: موفقیت در ورزش قهرمانی مستلزم این است که اقتصاد ورزش را ساماندهی کنیم و برای تحقق آن به طرح و برنامه مدون نیاز است .
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجلس تسهیلات خوبی برای سرمایه گذاران ورزشی بخش خصوصی در نظر گرفته تا حامیان مالی وارد عرصه فعالیت و کار در ورزش شوند.
تابش همچنین به تسهیل اقدامات مرتبط با ازدواج و پرداخت وام 100 میلیون ریالی به زوج های جوان اشاره و گفت: باید با مدیریت قوی برای حل و فصل مسائل و مشکلات جوانان اقدام کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار