کد خبر: ۳۹۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ 29 March 2017
به گزارش «تابناک یزد»، همزمان با سراسر کشور،در زمان مهلت نامنویسی متقاضیان ورود به عرصه انتخابات شوراهای شهر و روستا ،شاهد حضور متفاوت برخی از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در فرمانداری بویراحمد بودیم.
 
به نظر می رسد ،انتخابات شوراهای شهر و روستا در حوزه انتخابی شهرستان بویراحمد داغتر از بقیه نقاط کشور است.
 
در روز های پایانی مهلت تعیین شده از سوی ستاد انتخابات کشور جهت نامنویسی متقاضیان ، حضور همزمان یک دختر به همراه پدر خود که .در ستاد انتخاباتی مستقر در فرمانداری بویراحمد حاضر شدند ،تا در آینده ای نه چندان دور شاهد رقابت این پدر و دختر باشیم.


در روزی که کسی فکرش را هم نمی کردخانمی با لباس محلی همراه با چند جوان چقه جناره پوش وارد فرمانداری شد تا بدعت گذار فرهنگ جدیدی در نامنویسی باشد  او اولین بانویی بود که در تاریخ شکل گیری انتخابات شورا با لباس محلی برای انتخابات اعلام آمادگی کرد.


و اما جالب ترین حرکت را می توان سهم  داوطلبی دانست که به صورت غیر منتظره و عجیب با لباس محلی و سوار بر اسب به همراه تعدادی از نزدیکان و هواداران خود را به فرمانداری بویراحمد رساند.




مصاحبه یک داوطلب نیز در نوع خود جالب بود آنجا که در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر هدف از حضور در انتخابات گفت:حقوقم کم است ،آمده ام تا حقوقم زیاد شود.
 
 
خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار