نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات 29 اردیبهشت گفت: اعضای هیات نظارت از هرگونه اعمال سلیقه در بررسی صلاحیت ها دوری کنند.
کد خبر: ۳۹۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 26 March 2017
 به گزارش تابناک یزد،محمدرضا تابش  در نشست عالی انتخابات این شهرستان با بیان اینکه افتخار نظام جمهوری اسلامی، حاکمیت اراده مردم بر سرنوشت شان است افزود: برگزاری متوسط سالانه یک انتخابات در کشور از نمونه‌های بارز مردم‌سالاری و مشارکت مردم در سرنوشت شان است.
وی اضافه کرد: مسئله اول و اساسی در انتخابات، حضور گسترده مردم است و این موضوع با توجه به تحولات کنونی جهان اهمیت ویژه ای یافته است.
تابش با اشاره به اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف بخصوص اقتصاد و سیاست خارجی اظهار داشت: علیرغم شرایط سخت اقتصادی در بدو شروع بکار دولت و کاهش شدید قیمت نفت، این دولت توانست نسبت به بهبود و ثبات شرایط اقتصادی کشور گام های خوبی بردارد و امیدوارم با تداوم این روند شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان یزد اضافه نمود: همه دلبستگان به نظام باید مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند تا با حفظ روحیه امید در مردم و خنثی کردن تبلیغات دشمن، زمینه وحدت ملی و اعتلای کشور فراهم آید.
تابش همچنین با تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد انتخابات استان و شهرستان تاکید کرد: هیئت های نظارت با پرهیز از اعمال سلیقه و عمل به قانون، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، قانونمند و سالم را فراهم نمایند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار