معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش یزد با بیان اینکه دور نخست سفرهای فرهنگیان به این استان پایان یافته است گفت: در مجموع افزون بر 260 هزار مسافر نوروزی در مدارس و مراکز رفاهی فرهنگیان این استان اسکان داده شدند.
کد خبر: ۳۹۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰ 26 March 2017
به گزارش تابناک یزد،علی دهقان بهابادی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 31 هزار و348 خانوار با جمعیت 112 هزارو 854 نفر در مدارس و مراکز رفاهی استان اسکان داده شدند .
وی متوسط ماندگاری مسافران در استان یزد را 2.3 ذکر و اظهار کرد : در سال گذشته نیز تا پایان روز چهارم فروردین 32 هزار و 901خانوار به پایگاههای ستاد اسکان مراجعه کرده بودند.
وی پیش بینی کرد در تعطیلات نوروزی امسال 650 هزار نفر روز در قالب 65 هزار خانوار در مراکز رفاهی فرهنگیان و مدارس این استان اسکان یابند.
دهقان بهابادی ظرفیت فراهم شده برای مسافران در این ایام را روزانه 25 هزار نفر اعلام و اظهار کرد: در این زمینه 100 کلاس ویژه دارای امکانات تخت ، فرش ، پتو ، بالشت ، تلویزیون و یخچال فراهم شده و بقیه در کلاس های نوع الف دارای تجهیزاتی همچون یخچال ، تلویزیون ، بالشت ، فرش و پتو در هر اتاق و دوش آب گرم و در کلاس های نوع ب دارای تجهیزاتی همچون فرش ، پتو و بالشت داخل اتاق و یخچال و تلویزیون به صورت مشترک است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل ستادهای 15 گانه استان اعم از عوامل ستادی ، مدیران و سریداران مدارس افزود: یکهزار و 200 نفر از کارکنان آموزش و پرورش خدمات اسکان نوروزی را به مسافران ارائه می کنند.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش یزد خاطر نشان کرد : تمامی اعضای ستاد های اسکان نوروزی و عوامل 427 مدرسه مجری طرح با رعایت اصل تکریم و تعظیم فرهنگیان برای ارائه خدمات مناسب به مسافرانی که در دور دوم سفرها به یزد مراجعه می کنند آمادگی کامل دارند.
علاوه بر مراکز رفاهی و خانه های معلم، سه هزار و 800 کلاس در قالب 427 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است و 15 پایگاه در سطح استان کار پذیرش و ثبت نام مسافران را به عهده دارند.
در استان یزد 210 دانش آموزان در یکهزار و 900 باب مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار