سند بیانیه چشم انداز شهر هوشمند و کارت شهروندی یزد با رویکرد مردم و زندگی هوشمند رونمایی و زمینه سرعت بخشی به توسعه علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هوشمند در یزد فراهم شد.
کد خبر: ۳۹۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 26 March 2017
به گزارش تابناک یزد،رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در تهیه طرح سند چشم انداز کارت شهروندی یزد گفت: این سند نتیجه تلاش کارشناسان سازمان فاوا شهرداری یزد در مدت قریب به یکسال و نیم و حدود 3000 نفر ساعت می­ باشد که به نظر مشاوران امر فناوری اطلاعات و ارتباطات و از نظر زیرساختهای در نظر گرفته شده در آن در کشور منحصر به فرد است.  وی برخط بودن خدمات و استفاده از سامانه وفاداری را از مزایای خدمات کارت شهروندی یزد برشمرد.

مهندس مسعود تاج‌آبی‌ ادامه داد: برای نمونه در حوزه‌ کارت شهروندی یزد در زمینه امتیازگیری، شهروندی که اقدام به تحویل پسماند می‌کند، امتیاز گرفته و این امتیاز در کارت شهروندی وی ثبت می­گردد و او قادر است تا با این امتیاز از مزایای خدمات شهروندی برخوردار شود.


وی گفت: در زمینه‌ شهر هوشمند مشارکت مردم نقش بسزایی را ایفا می‌کند چون در‌اصل این طرح برای افزایش خدمت رسانی به  آنها می ­باشد.  


شایان ذکر است در این جلسه نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، استاندار، شهردار، رئیس دانشگاه یزد و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به بیان دیدگاه ها و ضرورت های مورد نظر خود پرداختند.

باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
کارت شهروندی مال سیمرغ تجارت به درد نمیخورد بیخودی فاوا داره دستو پا میزنه برین شهرهایی که اجرا کرده ببینین .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مگه همینی که الان هست چشه دوباره مخد پول بیت المال حدر بدت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار