مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد از فعاليت 19 موزه در سطح استان يزد خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 25 March 2017

به گزارش تابناک یزد،فاطمه دانش یزدی  اظهار داشت: در سطح استان یزد 19 موزه زیر نظر میراث فرهنگی فعال است و گردشگران نوروزی می‌توانند از این موزه‌ها بازدید کنند.

وی عنوان کرد: موزه‌های مردم‌شناسی در سطح شهرستان‌های استان، موزه آب، موزه سکه حیدرزاده، موزه آیینه و روشنایی و دیگر موزه‌ها در سطح استان در طول ایام نوروز فعال هستند.

دانش یزدی خاطرنشان کرد: این موزه‌ها در طول چند روز گذشته مورد استقبال خوب مردم و گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به اینکه علاوه بر موزه‌ها و اماکن دیدنی، همه مراکز خدماتی مرتبط با مسافران نیز فعال هستند و کشیک‌های نوروزی برای آنها در نظر گرفته شده است، افزود: 10 داروخانه، 35 درمانگاه، 25 امداد خودرو، 16 پایگاه هلال احمر، 20 شورای حل اختلاف، 20 قاضی کشیک نوروزی، 20 شرکت بیمه و ... در سطح استان طی ایام نوروز فعال هستند.

وی یادآور شد: نیروهای راهداری نیز در حالت آماده‌باش هستند و 15 راهدارخانه در سطح استان به مردم خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

دانش یزدی همچنین از فعالیت هفت کمپ کویرنوردی در استان یزد خبر داد و بیان کرد: برای این کمپ‌ها مجوز صادر شده و گردشگران می‌توانند از برنامه‌های تفریحی این کمپ‌ها نظیر سافاری، کویرنوردی، شترسواری و ... استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار