کد خبر: ۳۹۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 25 March 2017
به گزارش تابناک یزد،نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: مردم در انتخاب اعضای شورای شهر باید ابتدا برنامه کاندیداها را رصد کنند.

 سید ابوالفضل موسوی بیوکی در نشست نوروزی خود با خبرنگاران خبرگزاری های استان یزد اظهار داشت: شوراها طی دو دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته اما برای کارآمدتر شدن شوراها باید توجه جدی تری به آنها شود.

وی با بیان اینکه حکومت‌های محلی ما در دست شوراهای شهر و روستا است، افزود: اهمیت این جایگاه باید احساس شود و مردم به اهمیت آن پی ببرند تا به درست انتخاب کردن آنها کمک بیشتری شود.

موسوی بیوکی تصریح کرد: مردم باید در انتخابات شورای شهر دخیل شوند زیرا آنها بهترین مدیران اجرایی هستند و کار باید به دست خودشان سپرده شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس ادامه داد: افراد دارای صلاحیت و متخصص باید به عرصه بیایند و برنامه های خود را ارائه کنند تا مردم به برنامه های آنها رأی دهند.

وی عنوان کرد: افرادی که دارای هدف و برنامه مشترک هستند نیز به صورت ائتلاف وارد شوند تا بتوانند در صورت انتخاب، هماهنگ تر اقدام کنند.

موسوی بیوکی تصریح کرد: آگاه کردن مردم برای انتخابات اقدام بزرگی است و لازم است در این زمینه هم رسانه ها و هم روحانیون با توجه به نفوذ خود وارد شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال اظهار داشت: امسال نیز برش دیگری از اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گرفته که این نشان از دغدغه‌های رهبری در حوزه‌های اقتصادی است.

موسوی بیوکی با اشاره به نقش رسانه‌ها در زمینه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: رسانه‌ها می توانند هم به مسئولان جسارت عمل دهند و هم فرهنگ اقتصاد مقاومتی را بین مردم نهادینه می‌کنند که این اقدامی بسیار ارزشمند است.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار