کد خبر: ۳۹۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 25 March 2017
به گزارش «تابناک یزد»، مرجع تقلید شیعیان گفت: برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تولید و اشتغال ضروری است ولی مردم با بانک‌های ربوی که در حال حاضر کمرشکن شده‌اند نمی‌توانند به سمت تولید و اشتغال بروند.

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی عصر دیروز در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به اهمیت توجه به نماز در جامعه اسلامی اظهار داشت: نماز ستون دین و اقامه آن واجب است، نماز  و مردم نیز زمانی که ستون نظام شدند  منتظرند عمل درست را در کشور ببینند.

وی بابیان اینکه تأثیرگذاری نماز مانند تسکین دردهاست، افزود: همان‌گونه که در قرآن آمده نماز نماد بازدارنده بوده و انسان را از فحشا و منکر نجات می‌دهد، همچنین مردم انقلاب کردند تا دین خدا برپا شود چراکه در گذشته توجه به قرآن و نماز در جامعه کمرنگ بود.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه کشور ما در منطقه پرخطری واقع‌شده است، ادامه داد: برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تولید و اشتغال ضروری است ولی مردم با بانک‌های ربوی که در حال حاضر کمرشکن شده‌اند نمی‌توانند به سمت تولید و اشتغال بروند.

وی مردم را ستون نظام دانست و گفت: در شرایطی که مردم ستون نظام هستند نباید انتظار داشت کسی که ستون فقراتش شکسته و جیبش خالی‌شده همچنان ستون باشد و تا زمانی که اقتصاد عمومی نشود مشکلات همچنان باقی خواهد بود.

به گزارش تسنیم، استاد برجسته حوزه علمیه فضای مجازی را مدنظر قرار داد و ابراز کرد: هر جا اندیشه و فکر منتقل می‌شود فضای حقیقی است و فضای مجازی امروز در حال دور کردن مردم از فرهنگ خود است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار