کد خبر: ۳۹۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۷ 24 March 2017
به گزارش «تابناک یزد»، فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری سارقان و کشف وسایل آدم ربایی و اخاذی از آن ها خبر داد.
 
سرهنگ یوسف ملک زاده فرمانده نیروی انتظامی شیراز امروز گفت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز از سرقت به عنف یک دستگاه خودرو پراید در این شهرستان مطلع و موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با فعال کردن گشت های انتظامی ماموران خودرو پراید سرقتی را در سطح شهر مشاهده و برای متوقف کردن آن وارد عمل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز افزود: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف، راننده و سرنشین آن دستگیر و برای ادامه تحقیقات به یکی از مراکز انتظامی منتقل شدند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده به سرقت به عنف خودرو پراید در شیراز اقرار، صحنه سرقت بازسازی، از مال باخته دعوت و همه اموال کشف شده به وی تحویل داده شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: در ادامه با هماهنگی با مقام قضائی از منزل و مخفیگاه یکی از سارقان بازرسی و در نتیجه دو دستگاه تلفن همراه، یک قبضه اسحه کلت فندکی، یک عدد افشانه فلفلی، یک عدد سرنیزه، یک جفت کلاه کشی چشمی، دو جفت دستکش، یک عدد چراغ قوه،، یک عدد دوربین شکاری که معمولا این وسایل در سرقت مورد استفاده قرار می گیرد کشف شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ملک زاده با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات بعدی اقرار کردند این وسایل کشف شده را برای آدم ربایی و اخاذی تهیه کرده بودند، اظهار کرد: تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار