استاندار یزد گفت: شبکه های اجتماعی در بین جوانان تاثیر زیادی دارد و باید از آنها برای هدایت جوانان به سمت مسائل معنوی استفاده شود.
کد خبر: ۳۹۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷ 18 March 2017
به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی  در نشست شورای اقامه نماز استان افزود: هرچه محتواهای ارزشمند ، جذاب و هدایتگر در شبکه های اجتماعی تولید شود به همان نسبت در انجام برنامه های فرهنگی و دینی موثر است.
وی ادامه داد: باید در شبکه‌های مجازی یک جنبش نرم‌افزاری برای بهره گیری و استفاده بیشتر در قالب محتواهای مناسب برای زیر پوشش قرار دادن برنامه های معنوی و استفاده جوانان فراهم کرد.
استاندار یزد گفت: هم اکنون در بین جوانان جریان شبکه‌های مجازی خیلی کارساز است و مشترکان زیاد دارد که قطعا باید از این فرصت خوب با تهیه و انتشار محتواهای ارزشمند و مناسب قدم برداشت.
میرمحمدی با اشاره به نقش و جایگاه آموزش و پرورش اظهار داشت: در آموزش و پرورش جنبشی برای آمادگی ذهن دانش‌آموزان در زمینه مباحث دینی ایجاد شده و اگر کودکان از ابتدا با قرآن مانوس شوند و با نماز و عبادت خو بگیرند ریشه محکمی پیدا می‌کنند.
استاندار یزد گفت:ذهنیت کودکان اگر از ابتدا با مسائل مذهبی و آشنایی با قرآن و سیره ائمه همراه باشد طبیعی است در آینده هم این مسائل را همراه خود دارد و فراموش نمی‌کند.
استاندار یزد تصریح کرد: باید سعی کنیم افراد جامعه را به لحاظ دینی به حدی برسانیم که در برابر آسیب‌های اجتماعی مصون باشند و ما هم از ابزارها و تکنولوژی‌ها به عنوان یک فرصت در جهت مقاصد و اهداف خودمان بهره بگیریم.
میرمحمدی از تلاش های انجام گرفته در خصوص اولیا و مربیان و فعالیت های دینی و نماز در مدارس و بین دانش آموزان استان یزد قدردانی کرد.
استان یزد 220 هزار دانش آموز دارد که در یکهزار و 800 واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند و در اکثر آنها نمازجماعت اقامه می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
اگر مدیران بومی وغیر بومی بگذارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار