در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ظهر امروز سه شنبه، پیکرهای مطهر هفت شهید خوشنام دوران دفاع مقدس وارد شهرستان گرگان شد و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.
کد خبر: ۳۸۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 28 February 2017
در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ظهر امروز سه شنبه، پیکرهای مطهر هفت شهید خوشنام دوران دفاع مقدس وارد شهرستان گرگان شد و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.

مراسم استقبال از این هفت لاله گمنام در میدان بسیج گرگان به صورت متمرکز برگزار شد.

آئین های وداع، تشییع و تدفین این شهدای مطهر همزمان با ایام فاطمیه در گرگان، سرخنکلاته، علی آبادکتول و رامیان برگزار می شود.

مراسم وداع در گرگان شامگاه امروز و پس از نماز مغرب و عشاء در امامزاده عبدالله (س) گرگان برگزار و پیکر پاک یکی از شهیدان ساعت 8.30 روز چهارشنبه از معراج شهداء (بهداری سپاه) به سمت گلزار شهدا انجام و در دانشکده دخترانه مائده به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم استقبال از دو شهید در سرخنکلاته ساعت 14 روز چهارشنبه در ورودی شهر و آئین وداع پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع این شهر برگزارخواهد شد.

پیکر مطهر این شهیدان صبح پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سرخنکلاته از توایع شهرستان گرگان تشییع و به خاک سپرده می شود.

مراسم استقبال از یک شهید گمنام در رامیان عصر امروز از محل پل هوایی تا مسجد جامع شهر دلند از توابع این شهرستان برگزار و آئین وداع همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین (ع) کلوکن خان ببین برگزار خواهد شد.

همچنین این شهید مطهر صبح چهارشنبه از میدان حکیم میرفندرسکی خان ببین تا مصلی با حضور مردم تشییع و در ادامه در اردوگاه صالحین شیرآباد به خاک سپرده می شود.

مراسم استقبال از سه شهید در علی‌ آبادکتول ساعت 17 امروز از میدان ولایت تا مصلی و وداع همزمان با نماز مغرب و عشاء در این محل برگزار خواهد شد.

آئین تشییع این شهدا صبح چهارشنبه از مسجد محمدیه تا میدان ولایت علی آباد کتول برگزار و در ادامه یک شهید در دانشکده امام خمینی (ره) این شهر و 2 شهید در حسینیه صابری‌ های شهر مزرعه به خاک سپرده می شوند.

هم اینک گلستانی ها میزبان 119 شهید گمنام هستند، مردم این استان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حدود 4 هزار شهید تقدیم کرده اند که افزون بر 500 نفر آنان از اهل سنت هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار