رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه 11 اسفند به استان ایلام سفر می کند.
کد خبر: ۳۸۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 28 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر علی دلپیشه اظهار کرد: هدف از سفر دکتر حسن قاضی زاده هاشمی به ایلام، بازدید و بررسی وضعیت اماکن و تجهیزات درمانی و بهداشتی استان در قالب طرح تحول سلامت است.
 
وی افزود: همچنین در این سفر که 2 روز به طول میانجامد با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طرح های مختلفی چون مرکز آم آر آی و مراقبت های ویژه بیمارستان امام (ره)، کلنیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام افتتاح می شود.
 
دکتر دلپیشه تاکید کرد: افتتاح مرکز آسیب های روانی و اجتماعی استان در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی بانگنجاب، بازدید از بیمارستان در حال ساخت 374 تختخوابی ایلام، افتتاح مرکز سی تی اسکن در بیمارستان های شهرهای آبدانان و دهلران از دیگر برنامه های سفر 2 روزه وزیر بهداشت به ایلام است.
 
وی بهره برداری از مرکز تسهیلات زایمانی شهرستان های ایلام، ایوان، سرابله، مهران، دره شهر و دهلران را از جمله دیگر برنامه های وزیر در این سفر دانست و یادآور شد: همچنین دکتر قاضی زاده هاشمی در جمع هیات علمی و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی سخنرانی خواهد کرد.
 
به گفته وی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و همچنین محمدرضا مروارید استاندار ایلام و نیز حضور در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان از دیگر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این سفر است.
ایرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار