رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: هم اکنون گشت های ویژه اماکن نوروز 96 در حال بازدید و نظارت بر بازار، اماکن عمومی، مراکز اقامتی و تفریحی استان هستند و این روند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
کد خبر: ۳۸۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 28 February 2017
حسین محمدی روز سه شنبه در حاشیه اجرای مانور خوردرویی کمیته خدمات سفر نوروز 96 افزود: مسافران نوروزی و هم استانی ها می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا جرم از سوی واحدهای صنفی، اقامتی و پذیرایی و ... مراتب را از طریق شماره تماس 21821526 ، 21821527 اطلاع رسانی کنند تا همکاران بلافاصله در محل حاضر شوند، با توجه به نوع تخلفت با افراد متخلف برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین مسافران نوروزی می توانند در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.
وی بیان کرد: تمامی ادارات نظارت بر اماکن عمومی در استان و شهرستان ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان است.
 محمدی اظهار کرد: نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی از جمله وظایف این اداره است که با توجه به نوع فعالیت واحدهای صنفی اعم از صنوف کشیک و مراکز خدماتی، اقامتی و مسافرتی و ... نظارت و کنترل خواهند شد.
وی یادآور شد: در طول ایام سال نیز گشت های مشترک با دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اتحادیه های مربوطه و در واحدهای بین راهی نیز با اداره راه و شهر سازی و ... بازرسی و نظارت ادامه دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار