کد خبر: ۳۸۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 28 February 2017
به گزارش تابناک یزد،اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست بلکه هدف آن استفاده بهینه از توانمندی ها، ظرفیت ها، پتانسیل های داخلی شهرستان می باشد.
مصطفی پوردهقان معاون فرمانداری اردکان گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست بلکه هدف آن استفاده بهینه از توانمدیها، ظرفیت ها، پتانسیل های داخلی شهرستان می باشد و در این زمینه ما باید تلاش و برنامه ریزی و اقدام مناسب از این ظرفیت ها را داشته باشیم.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی فرصتی برای توسعه یافتگی می باشد تا از همه ظرفیت های موجود استفاده نمائیم که امروز بر حسب مصوباتی که کمسیون برای شهرستان اردکان  به عنوان یکی از برش های دهگانه این استان ارائه شده است با حضور همه دستگاهها بررسی و نظارت های لازم را انجام شد.
 
وی تصریح کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی مختص دولت نیست بلکه کل نظام در اجرای این راهکار حیات بخش درگیر هستند که خوشبختانه کارنامه سال 95 این شهرستان به خوبی بسته شد.

وی گفت: با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه احداث فاضلاب و تصفیه خانه شهر اردکان، 95 درصد فاضلاب شهر تکمیل و در دست بهربرداری می باشد.

پور دهقان خاطرنشان کرد: امسال در زمینه های مختلفی اعم از افزایش ضریب خود ابتکائی محصولات کشاورزی و افزایش ظرفیت ماده خام کشاورزی مثل کنجد و پسته در جهت جلوگیری از خام فروشی این محصولات رقم خورده است.

وی اظهار کرد: حوزه میراث فرهنگی بستر خوبی در این شهرستان دارا می باشد که در این خصوص واگذاری بناهای تاریخی و هویتی شهرستان به بخش های خصوصی و 5 واحد اقامت بوم گردی و 1 واحد کمپ گردشگری ریگ نوردی در بخش خرانق و احداث هتل 5 ستاره از امسال و با سرمایه گذاری های خوبی که صورت گرفته به بهره برداری خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار