کد خبر: ۳۸۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 28 February 2017

به گزارش تابناک یزد،فرماندار اشکذر در جلسه کمیته بانوان شهرستان از برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع ویژه بانوان در ایام نوروز خبر داد و گفت: نشاط اجتماعی در بین بانوان ایجاد آرامش در خانه و خانواده را به دنبال دارد.

محمدعلی شاه‌حسینی فرماندار اشکذر در جلسه کمیته بانوان این شهرستان ضمن گرامیداشت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) بابیان اینکه روزهای پایانی سال نیز مزین به این بانوی گران‌قدر است افزود: بانوان باید با تأسی از این اسوه ایمان و پاک‌دامنی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کوشا باشند.

وی در این نشست که نمایندگان بانوان ادارات نیز حضور داشتند بر آموزش مهارت‌های لازم و تخصصی برای ایجاد اشتغال بیشتر به‌ویژه در حوزه بانوان تأکید کرد وگفت: در همین راستا در نظر داریم بازارچه فروش محصولات خانگی بانوان در بوستان اشکذر به‌خصوص در ایام نوروز راه‌اندازی کنیم.

فرماندار اشکذر در بخش دیگری از صحبت‌های خود به‌ضرورت بهره‌گیری از زیرساخت‌های ایجادشده ازجمله بوستان بانوان نیز اشاره کرد: استفاده از این امکانات ضمن اینکه می‌تواند نشاط اجتماعی و افزایش راندمان کاری را در پی داشته باشد زمینه‌ساز ایجاد آرامش در خانه و خانواده نیز خواهد بود که این موضوع در ایام نوروز به‌صورت ویژه برای بانوان شهرستان انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار