ستاد انتخابات شهرستان يزد، مدارك لازم براي ثبت‌نام از داوطلبان كانديداتوري در شوراهاي اسلامي شهر و روستا را اعلام كرد.
کد خبر: ۳۸۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 28 February 2017
به گزارش تابناک یزد،داوطلبان کاندیداتوری در حوزه‌های انتخابیه یزد، زارچ، شاهدیه و حمیدیا می‌توانند با در دست داشتن مدارک کامل از تاریخ 30 اسفند ماه لغایت 6 فروردین‌ماه به ستاد انتخابات شهرستان یزد واقع در فرمانداری یزد به آدرس خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهید ابراهیمی مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، مدارک لازم به منظور ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا شامل اصل کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار، چهار قطعه عکس جدید 4×3، داشتن حداقل سن 25 سال تمام در زمان ثبت‌نام، دو نسخه تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، اصل و تصویر مدرک تحصیلی معتبر اعلام شده است.

داشتن حداقل مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم و یا معادل آن برای شورای اسلامی شهرهای تا 20 هزار نفر جمعیت و داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس یا معادل آن برای شورای اسلامی شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت (برابر قانون اشخاص جانباز، آزاده یا فرزند شهید از یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار هستند) نیز الزامی است.

ارائه گواهی قبول استعفا برای اشخاص مشمول ماده 28 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم از خدمت برای مردان، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد نیز الزامی است.

ستاد انتخابات شهرستان یزد از علاقمندان به ثبت‌نام در کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست از همین امروز پس از اخذ معرفی‌نامه از فرمانداری به مراجع ذیربط به منظور تکمیل مدارک خود مراجعه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار