کد خبر: ۳۸۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱ 28 February 2017
به گزارش تابناک یزد، سرمربی اکسین البرز با تقدیر و تشکر از تماشاگران یزدی دیدار این تیم برابر وحدت یزد، گفت: به نظر می‌رسد که از امکانات موجود فوتبال یزد به درستی استفاده نمی‌شود.

یحیی‌ گل‌محمدی پس از پیروزی تیمش برابر وحدت یزد که در زمین یزد هم برگزار شد، با اشاره به اینکه اکسین روند بازی را به دست گرفته بود، اظهار داشت: استان یزد از امکانات خوبی در حوزه فوتبال بهره‌مند است.

وی افزود: علی رغم اینکه این امکانات در استان یزد وجود دارد، متاسفانه سطح فوتبال یزد در سطح کشور نیست و مشکلات زیادی در حوزه فوتبال استان یزد وجود دارد.

سرمربی اکسین البرز خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که استفاده درستی از امکانات فوتبال در استان یزد انجام نمی‌شود و یزد نتوانسته جایگاه واقعی خود را به دست آورد.

گل‌محمدی ادامه داد: تیم ما در این دیدار تمرکز بسیار خوبی داشت و تمام تلاشمان را به کار بستیم که در این دیدار و برابر نماینده یزد، روند بازی را از دست ندهیم.

وی این دیدار را از حساسیت بالایی برخوردار دانست و گفت: بازی مقابل نماینده یزد حساس بود چرا که ما به امتیاز این دیدار برای بهبود جایگاه اکسین در جدول لیگ دسته یک احتیاج داشتیم.

سرمربی اکسین البرز خاطرنشان کرد: از ابتدا با هدف برد به یزد آمدیم و مسابقه را هم با همین هدف شروع کردیم به همین دلیل توانستیم در ابتدای دیدار به گل دست پید ا کنیم.

گل‌محمدی با ابراز آرزوی موفقیت برای نماینده یزد در این مسابقات، افزود: از تماشاگران یزد هم در این دیدار تشکر می‌کنیم که عملکرد خوبی داشتند.

تعدادی از تماشاگران یزد با مشاهده روند ضعیف تیمشان برابر حریف، با وجود اینکه این دیدار در زمین یزد برگزار می‌شد، به نشانه اعتراض اقدام به تشویق اکسین کردند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار