کد خبر: ۳۸۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 28 February 2017
به گزارش تابناک یزد، مربی تیم فوتبال وحدت یزد با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم پس از گلهای زودهنگام اکسین تاکتیک تیمی خود را از دست دادند، گفت: داور در اعلام پنالتی اکسین اشتباه کرد.
 حمید آسیابان‌پور پس از شکست سنگین تیمش برابر اکسین البرز با اشاره به اینکه وحدت یزد امروز بازی سختی را در پیش داشت، اظهار داشت: تیم حریف دو گل اول خود را در ابتدای دو وقت دیدار به ثمر رساند و همین موضوع برای یزد مشکلاتی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: به ثمر رسیدن گل‌های حریف در دقایق اولیه نیمه اول و همچنین در دقیقه سوم وقت دوم این دیدار سبب شد که بازیکنان یزد تمرکز خود را از دست بدهند و شیرازه تیم ما از هم بپاشد.

مربی تیم فوتبال وحدت یزد با بیان اینکه بازیکنان یزد تاکتیک تیمی خود را در این دیدار از دست دادند، گفت: با وجود این که بازیکنان یزد تا حد زیادی تاکتیک خود را از دست دادند، ما هم حملات بسیار زیادی بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم.

آسیابان‌پور به تعداد بالای کرنرهای این تیم اشاره کرد و گفت: تعداد کرنرهای یزد نشان می‌دهد که ما بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودیم ولی متاسفانه نتوانستیم از موقیت‌های زیادی که ایجاد شد، استفاده درستی داشته باشیم.

وی به گل دوم اکسین البرز اشاره کرد و گفت: داور در تصمیم‌گیری برای پنالتی اشتباه کرد و متاسفانه همین موضوع سبب شد که با یک اشتباه داوری، نظم و برنامه تیمی ما مشکل پیدا کند.

مربی تیم فوتبال وحدت یزد ادامه داد: البته هنوزی تعداد قابل توجهی دیدار در پیش داریم که برای کسب امتیاز خوب در این دیدارها و بهبود جایگاه نماینده یزد در جدول لیگ دسته یک برنامه قوی داریم.

آسیابانپور ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همکاری همه افراد مرتبط با فوتبال به ویژه تماشاگران، وحدت یزد در لیگ دسته یک فوتبال کشور حفظ شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار