شهردار مهريز با اشاره به وجود چند معبر كم‌عرض در سطح شهر مهريز گفت: طرح تعريض 13 نقطه از معابر مهريز اجرايي مي‌‌شود.
کد خبر: ۳۸۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 27 February 2017
به گزارش تابناک یزد،عباسعلی زارع‌زاده در نشستی خبری با اشاره به اینکه اولویت اصلی در زیباسازی شهر، المان‌های تزئینی است، اظهار داشت: نصب المان در سه منطقه شهر با توجه به صنایع دستی آن مناطق انجام می‌‌شود به نحوی که در مهرپادین المان گیوه نصب می‌شود و در میدان امام رضا (ع) تندیس دوچرخه به افتخار ملی‌پوشان دوچرخه‌سوار مهریزی و در منطقه دیگر که به ساخت چاقو شهرت دارد، المان چاقو نصب می‌شود.

وی عنوان کرد: این المان‌ها قرار است تا پایان سال جاری نصب شود تا در ایام نوروز علاوه بر زیبایی، معرف صنایع دستی هر منطقه نیز باشد.

زارع‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود در مورد تابلوهای سطح شهر نیز بیان کرد: تابلوهای فرسوده شهر در انواع مختلف که عمر آنها به 30 سال می‌رسید به همت شهرداری و صاحبان اصناف در راستای زیباسازی شهر با تابلوهای LED تعویض شد.

شهردار مهریز همچنین با اشاره به اینکه چشم گربه‌ای‌های سرعت گیرهای سطح شهر نیز فرسوده شده است، عنوان کرد: طرح تعویض و تعمیر آنها در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عرض کم چند خیابان در سطح شهر، طرح تعریض 13 نقطه از معابر شهر در حال انجام است.

شهردار مهریز ادامه داد: پیش از این برای موزاییک کردن پیاده‌روها به مغازه‌داران موزاییک رایگان داده می‌شد در حالی که میادین شهر موزاییک نشده بود اما اکنون هفت میدان به طور کامل موزاییک شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحول چهره فضای سبز شهر با شهرداری بافق برای وارد کردن نخل به شهرستان رایزنی شده زیرا در سطح شهر مهریز به جز درخت سنجد، سرو و کاج درخت دیگری وجود ندارد.

زارع‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود درباره استقبال از مسافران نوروزی نیز بیان کرد: خدمات برای مسافران کاملا رایگان است و پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از نور و سرویس‌های بهداشتی و خدمات کافی برخوردار خواهند بود.

شهردار مهریز در مورد نیروهای مشغول به کار شهرداری و مشکلات درآمدی این شهر نیز بیان کرد: 120 پرسنل در شهرداری مشغول به کار هستند که حقوق بهمن ماه خود را دریافت نکرده‌اند.

زارع‌زاده گفت: با توجه به اینکه باید ساختمان شهرداری از یکی از زیبا‌ترین مکان‌های شهر باشد، متأسفانه فرسوده‌ترین ساختمان‌های شهر متعلق به فرمانداری و شهرداری است از اینرو اگر سازمان‌ها و نهادهای دیگر کمک کند از زمین که متعلق به شهرداری است و 35 درصد از کار آن انجام شده و نیاز به بودجه 20 میلیار ریالی دارد، می‌توان ساختمانی زیبا و در خور شهرداری ساخت.

وی گفت: در بودجه سال آینده برای نصب سه دوربین برای بالا بردن امنیت شهر در ورودی شهرستان مهریز، بودجه پیشنهاد شده که فندانسیون آن نصب شده و در 10 روز آینده نیز دوربین آن نصب می‌شود و که راه‌اندازی و نصب آن حدود 17 میلیون تومان هزینه در بردارد.

زارع‌زاده تصریح کرد: با توجه به زیباسازی شهر، 80 درصد از تابلوهای فرسوده سطح شهر جمع‌آوری و تنها 30 درصد آن باقی مانده که آن هم در دست اقدام است.

شهردار مهریز گفت: شهرداری مهریز از سال تأسیس تاکنون 21 شهردار به خود دیده است و این همه تغییرات به دلیل عدم مدیریت صحیح است.

وی گفت: طولانی‌ترین فردی که در منصب شهرداری مهریز مانده است، هشت سال در این پست فعالیت کرده و کوتاه‌ترین زمان شهرداری مهریز نیز یک ماه و نیم بوده است.

زارع‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود در مورد نیازهای شهرستان مهریز نیز خاطرنشان کرد: یکی از نیازها در خدمت‌رسانی شهری، تأمین یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی است که برای خرید آن به 150 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار