سرپرست تیم هندبال پروفیل کیهان یزد گفت: قاسم شعبانپور کاپیتان، سرمربی و مدیرفنی اسبق تیم ملی هندبال ایران مدیرفنی تیم پروفیل کیهان یزد در لیگ دسته یک هندبال باشگاههای ایران شد.
کد خبر: ۳۸۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴ 27 February 2017
به گزارش تابناک یزد،سعید صادقی مقدم  افزود: باشگاه آرمان پاد در راستای تقویت نماینده هندبال استان یزد در لیگ دسته یک باشگاه های ایران و عزم جدی برای صعود به لیگ برتر این پیشکسوت خوشنام و برجسته را به عنوان مدیرفنی تیم پروفیل کیهان یزد منصوب کرد.
وی ادامه داد: شعبانپور که سابقه فعالیت در همه رده های ملی و اکثر کمیته های فدراسیون هندبال دارد، سال 1386 و در حالی که خطر سقوط به شدت تیم تربیت بدنی یزد در لیگ برتر هندبال کشور را تهدید می کرد هدایت این تیم را بر عهده گرفت و سهمیه استان را در این رقابتها حفظ کرد.
وی اضافه کرد: بدون شک حضور شعبانپور در تیم پروفیل کیهان یزد کمک شایانی در راه صعود این تیم به لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران خواهد بود.
سرپرست تیم پروفیل کیهان گفت: این تیم لیگ دسته یک با تیم های شهرداری نجف آباد، هیات هندبال شهرکرد و کنعان میناب همگروه است و تا پایان هفته پنجم با کسب پنج پیروزی پیاپی در صدر جدول رده بندی قرار دارد.
صادقی مقدم افزود: نماینده هندبال استان یزد ساعت 16 روز جمعه 13 اسفند ماه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی میزبان تیم نجف آباد اصفهان است.
وی با دعوت از پیشکسوتان، اهالی هندبال و هواداران برای حضور در سالن 6 هزار نفری شاهدیه و حمایت از نماینده هندبال استان در دیدار مقابل تیم مدعی نجف آباد اصفهان، خاطر نشان کرد: این مسابقه به طور زنده از صدا و سیمای مرکز یزد (شبکه تابان) نیز پخش تلویزیونی خواهد شد.
سرپرست تیم پروفیل کیهان با یادآوری ارایه درخواست میزبانی مرحله نهایی لیگ دسته یک کشور به اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و فدراسیون هندبال گفت: مرحله گروهی این رقابتها با شرکت 12 تیم در سه گروه برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله نهایی صعود می کند که راهیابی نماینده هندبال استان به این مرحله قطعی شده است.
وی افزود: این رقابتها در مرحله نهایی با حضور 6 تیم به صورت متمرکز برگزار می شود و در نهایت تیم های اول و دوم به لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران صعود خواهند کرد.
صادقی مقدم با قدردانی از حمایت رسانه ها از تنها نماینده استان در لیگ دسته یک هندبال کشور اظهار امیدواری کرد با صعود تیم پروفیل کیهان به لیگ برتر، تیمی از مرکز استان سال آینده در این رقابتها حضور یابد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار