مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش بستر توسعه پایدار است گفت: اگر کشور بخواهد توسعه پیدا کند باید به این بخش توجه ویژه داشته باشد.
کد خبر: ۳۸۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 27 February 2017
به گزارش تابناک یزد،عباسعلی باقری  در آیین افتتاح طرح توسعه درمانگاه فرهنگیان یزد افزود: اگر می خواهیم موفق باشیم باید برای آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم.
وی با بیان اینکه معلمان در تربیت نیروی انسانی کشور اثر گذار هستند اظهار کرد: باید به وضعیت رفاهی و معیشتی فرهنگیان رسیدگی شود تا انها با دلگرمی کار خود را انجام دهند.
باقری خاطر نشان کرد: اگر معلمان و اولیاء دانش اموزان کار خود را به درستی انجام دهند کشور هم به توسعه پایدار دست خواهد یافت.
وی در ادامه ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز گفت: بخشیدن پول، کار آسانی نیست، این خیران با مشارکت در امر مدرسه سازی کار بزرگی را انجام می دهند و در برابر امتحان الهی پرودگار سربلند هستند.
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه کار خیران باقی الصالحات و ماندگار است خاطر نشان کرد: بازدیدهای صورت گرفته از مدارس و مراکز رفاهی فرهنگیان استان یزد نشان داد خیران کار خود را با عشق و علاقه دنبال می کنند.
مدیر کل اموزش و پرورش استان یزد هم در این مراسم ضمن قدردانی از خیران مدرسه ساز گفت: خیران این استان در امر مدرسه سازی در کشور پیشتاز هستند.
احمد شیرزاد افزود: خیرین استان در تمام مدارس و مراکز اموزشگاهی رد پایی از خود برجای گذاشتند که قابل ستایش است.
در این مراسم بخش آزمایشگاه و دندانپزشکی درمانگاه فرهنگیان یزد با زیربنای 700 متر مربع به بهره برداری رسید.
برای تجهیز و ساخت این دو بخش مجموعا 10 میلیارد ریال هزینه شده که بخشی از ان توسط خیر 'حاج رضا شیشه بری' و بقیه از اعتبارات دولتی تامین شده است.
مجموعه یاد شده نخستین پروژه خیری در بخش درمانی فرهنگیان در استان یزد است.
درمانگاه فرهنگیان یزد در سال 74 در استان راه اندازی شد و روزانه بین 800 تا یکهزار نفر در آن ویزیت می شوند.
35 درصد کلاس های درس مدارس استان یزد خیری است، تعداد خیرین مدرسه ساز استان دو هزار و یکصد نفر و تعداد فرهنگیان هم افزون بر 18 هزار نفر اعلام شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار