کد خبر: ۳۸۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 26 February 2017
به گزارش تابناک یزد،مسابقات فوتسال کارگران استان یزد به همت هیئت ورزش کارگری استان یزد و با همکاری انجمن فوتبال کارگران استان با برگزاري هفته‌اي پرگل و جذاب آغاز شد.

هفته اول مسابقات فوتسال کارگران استان جام فجر ۳۸ با پیروزی مدعیان در گام اول و با بازی‌های پرگل پایان یافت.

اين رقابت‌ها در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی کارگران مسابقات با بازی دریاکاران یزد و بیمارستان سیدالشهدا از گروه اول، شروع شد كه تیم دریاکاران یزد با نتیجه سه بر يك از سد حریف خود گذشت.

در بازی دوم از گروه اول، تیم جوان و یکدست یزدپخش در حالی که گل اول را دریافت کرده بود، در پایان با نتیجه هشت بر يك عصر ارتباطات پیشگامان را از پیش رو برداشت.

تيم مجموعه ورزشی کارگران هم با این که در پايان نیمه اول با تساوی دو بر دو به رختکن رفته بود، در پایان از پس شهرداری تفت تیم سوم دوره گذشته بازی‌ها برنیامد و نتیجه را هفت بر دو به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

در گروه دوم، تیم فولاد آلیاژی ایران که در سال گذشته مقام دوم را بدست آورده بود با گل‌باران کاشی میلاد، کار خود را در این جام آغاز کرد و برای دیگر تیم‌ها خط و نشان کشید. در این بازی مهیج فولاد با نتیجه ۹ بر يك پیروز شد تا گام اول را محکم برداشته باشد.

در بازی دوم این گروه، شش گل رد و بدل شد اما تیم‌های یزدباف و سهیل بار زورشان به یکدیگر نرسید و  امتیازات را تقسیم کردند.

تیم‌های حوزه دو فتح و سنگ آهن فلات مرکزی ایران در آخرین بازی هفته اول، شنبه شب به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم سنگ‌آهن بود با نتیجه چهار بر يك حریف خود را شکست داد.

در هفته اول اين بازي‌ها، ۴۳ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد كه نشان از کیفیت بالای مسابقات فوتسال کارگران استان دارد.

با انجام بازی‌ها در روز نخست، تیم یزد‌پخش در گروه اول و تیم فولاد آلیاژی در گروه دوم، صدرنشین شدند.

گفتنی است ،رقابت‌های فوتسال کارگران استان یزد جام فجر ۳۸، هر هفته از ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه در مجموعه ورزشی کارگران واقع در میدان معلم يزد آغاز می‌شود و تماشای مسابقات برای علاقمندان رایگان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار