معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد:
به گفته معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد ششمین دوره کارگاه طرح آینه با ویژگی مهر برای خانواده های طلاق معرفی شده از طرف مرکز مشاوره خانواده شماره 3 معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸ 26 February 2017
به گزارش تابناک یزد،سید علی اصغر رفاهی گفت: این دوره از طرح آیینه ویژه آقایان و بانوان در محل سالن جلسات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد برگزار شد.
وی تاکید کرد: طرح آینه یک دوره آموزشی کوتاه مدت است که توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد اجرا می شود و سعی در بازگشت انسان‌ها به فطرت الهی و خویشتن واقعی خود دارد.
وی اعلام کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری، می تواند این طرح را برای افراد مختلف همه ارگان های دولتی و خصوصی بر اساس درخواست آن ارگان و مجموعه متقاضی اجرا کند که باید از طریق دبیرخانه معاونت اجتماعی دادگستری استان یزد درخواست خود را ارائه دهند تا از طریق مربیان آموزش دیده توسط معاونت پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری استان برگزار شود.
وی افزود: طرح موسوم به آینه با ترویج  اخلاق و مهارت‌های زندگی نشات گرفته از دین اسلام است و برای افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی،اصلاح و تربیت افراد آسیب دیده اجتماعی و بزه کار با هدف پیشگیری از تکرار جرم برگزار می شود و تاکنون بسیار مفید بوده است.
رفاهی بیان کرد: طرح آیینه در رسیدن فرد به خودشناسی موثر است و بر پایه فطرت انسان و با استفاده از آموزه‌های دین اسلام و با هدف بازگشت به فطرت الهی طراحی شده است.
رفاهی گفت: طرح آیینه به افراد می‌آموزد تا با صبر و گذشت، آرامش، ساده‌گویی و رعایت ادب و احترام با رفتار صمیمانه دبا دیگران برخورد کنند.
وی اعلام کرد: طرح آیینه تا کنون در استان یزد با همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برای  مجرمان جرایم آلودگی صوتی، خلوت با نامحرم ، معتادان، زندانیان و متقاضیان طلاق اجرا شده است.
این مقام مسئول افزود: بعد از این دوره ها بیش از 5 خانواده درخواست بازگشت مجدد به زندگی خود را به مربی طرح اعلام کردند.
وی گفت:طرح آیینه به صورت کشوری اجرا می شود که در استان یزد نسبت به سایر استان ها با استمرار و پیشرفت بیشتری همراه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار