کد خبر: ۳۷۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲ 16 February 2017
به گزارش تابناک یزد،فرمانده انتظامی شهرستان تفت از دستگیری باند خرده فروشان مواد مخدر در ده بالا خبرداد.
سرهنگ احمد غلام زاده گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر ماموران پلیس از خبری پیرامون فروش موادمخدر توسط اعضای یک باند در روستای ده بالا باخبر شدند.
غلام زاده ادامه داد: عوامل تجسس و اطلاعات پاسگاه انتظامی شیرکوه با بررسی و تحقیقات گسترده مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه چهار فروشنده موادمخدر را دستگیر کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این باند مقداری موادمخدر و آلات و ادوات استعمال موادمخدر را کشف کردند.
***
رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری سارق موتورسیکلت و اعتراف به 13 فقره سرقت در سطح شهر یزد خبرداد.
سرهنگ حسین رضایی گفت: ماموران روز گذشته حین گشت زنی در خیابان های شهر به یک راکب موتورسیکلت مشکوک و او را متوقف کردند.
رضایی افزود: ماموران پلیس پس از درخواست مدارک از راننده متوجه شدند موتورسیکلت موردنظر سرقتی است و وی را برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل کردند.
این مسئول ادامه داد: سارق در بازجویی های به عمل آمده به 13 فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر یزد اعتراف کرد.
رضایی خاطر نشان کرد: شهروندان وسابل نقلیه خود را به وسایل ایمنی ضد سرقت از قبیل قفل و زنجیر مجهز کنند.
***
رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک انبار در شهر یزد هزار و 200 عدد تشک خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال را کشف کردند.
سرهنگ حسین رضایی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان از خبری پیرامون ورود و دپوی یک محموله تشک قاچاق در یک انبار در شهر یزد مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ضمن اشاره به شناسایی انبار موردنظر و اخذ مجوز قضائی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این انبار تشک های خارجی قاچاق فاقدمجوز گمرکی را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد ارزش برآورد شده این محموله تشک خارجی قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 500 میلیون ریال بیان کرد و افزود: اموال کشف شده تحویل گمرگ استان شد.
رضایی خاطرنشان کرد: متهم قصد توزیع این محموله قاچاق در بازار را داشت که توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی دستگیر و به دادسرا معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار