کد خبر: ۳۷۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳ 16 February 2017

به گزارش تابناک یزد، اختتامیه دومین جشنواره استانی ققنوس در استان یزد  با حضور وجدانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.


این جشنواره در بخش‌های ادبیات، هنرهای تجسمی، فیلم، تئاتر موسیقی برگزار شد و برگزیده‌های این جشنواره استانی برای راه پیدا کردن به مرحله کشوری معرفی شده اند.

 

اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، عدالت اجتماعی، دانشگاه اسلامی و ایران پایگاه تمدن اسلامی از موضوعات و محورهای این جشنواره است.


مهلت ارسال آثار مرحله استانی در استان یزد تا ۳۰ دی‌ماه بود و به دلیل استقبال زیاد دانشجویان و درخواست های مکرر برای تمدید این تاریخ، مهلت آثار تا ۱۵ بهمن تمدید و تا ۲۵ بهمن داوری شد.


ارسال آثار از طریق ارسال به دبیرخانه مرکزی، تحویل به واحدهای بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان و ارسال به ایمیل جشنواره صورت گرفت.


اختتامیه این جشنواره بیست و هشتم بهمن ماه با حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی کشور در سالن همایش‌های شهید پاک نژاد دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.


بزرگداشت شهدای مدافع حرم دانشجوی استان یزد، اجرای تئاتر با موضوع دفاع مقدس و نقد آثار از برنامه‌های جانبی اختتامیه جشنواره ققنوس بود.

دانشجو 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار