رئیس هیات فوتبال استان یزد با اشاره به وجود مدارس فوتبال در استان گفت: با توجه به اینکه برخی مدارس فوتبال بدون مجوز فعالیت می‌کنند، نظارت‌ بر اين مدارس بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۳۷۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 15 February 2017

به گزارش تابناک یزد،عبدالرضا دستا با تأکید بر اینکه طبق مقررات به مدارس فوتبال فاقد مجوز، مجوز داده خواهد شد، اظهار داشت: در حال حاضر 30 مدرسه در استان یزد در زمینه‌ فوتبال فعالیت دارند و آن تعدادی که مجوز لازم را ندارند باید برای اخذ مجوز اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از این پس نظارت‌ بر مدارس فوتبال از سوی هیأت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان بیشتر خواهد شد، ادامه داد: مدارسی که تمایل به ادامه فعالیت دارند و مجوزهای لازم را ندارند می‌توانند بر اساس مقررات فدراسیون نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند تا در چارچوب قانون و مقررات به فعالیت بپردازند.

رئیس هیأت فوتبال استان یزد با بیان اینکه یکی از برنامه‌های جدی این هیأت استعدادیابی و تربیت ورزشکاران از پایه است، عنوان کرد: مدارس فوتبال برای شناسایی استعدادها، آموزش و تقویت این رشته نقش مؤثری دارند از این‌رو نظارت بر اینگونه مراکز بر اساس مقررات و توجه به تیم‌های پایه در پیشبرد اهداف و رشد فوتبال موثر خواهد بود.

وی از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه را برگزاری دوره‌های ارتقای داوران و جذب جوانان مستعد و علاقمند برای داوری برشمرد و گفت: هیأت فوتبال توجه به آموزش‌ها را در راستای ارتقای کیفیت دنبال می‌کند که کمیته‌های مختلف به آموزش در این رشته ورزشی می‌پردازند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار