سرپرست امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با اشاره به در پیش بودن سال نو و ایام پایانی سال جاری گفت: شهرداری انجام هرگونه حفاری از نیمه اسفند در یزد را ممنوع کرد.
کد خبر: ۳۷۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ 15 February 2017

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا شفیعی  اظهار داشت: شهرداری یزد در راستای استفاده شهروندان و مسافران از حداکثر ظرفیت معابر شهری در ایام نوروز، انجام هرگونه حفاری را از تاریخ پانزدهم اسفند ماه سال جاری تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده ممنوع کرد.

وی با بیان اینکه جاذبه‌های گردشگری هر ساله آماده پذیرایی از مسافران است، ادامه داد: بر این اساس دستگاه‌ها و ادارات خدمات‌رسان از هرگونه حفاری در بازه یک ماهه ۱۵ اسفند تا فروردین خودداری کنند.

سرپرست امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد افزود: این موضوع به صورت مکتوب به شرکت‌های آب و فاضلاب، مخابرات، توزیع نیروی برق و گاز استان همچنین مجری طرح فاضلاب شهری اطلاع داده شده است.

 شفیعی از عدم صدور مجوز حفاری از تاریخ پانزدهم اسفند ماه سال جاری لغایت پانزدهم فروردین ماه سال آینده در سطح شهر یزد خبر داد.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام پایان سال و افزایش حجم ترافیک و تردد در معابر شهری استان همچنین تسهیل در تردد سفرهای مهمانان نوروزی، حفاری‌ها به مدت یک‌ماه ممنوع اعلام شده است.

شفیعی تصریح کرد: همچنین از شرکت‌های حفار خواسته شده تا قبل از تاریخ اعلام شده نسبت به پاکسازی، مرمت و تحویل تمام حفاری‌ها اقدام کنند.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های مربوطه از حداکثر ظرفیت معابر برای تردد وسایل نقلیه و مسافران نوروزی استفاده شود و سیمای شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار