کد خبر: ۳۷۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳ 15 February 2017

به گزارش تابناک یزد،گزارش‌های هواشناسی بیانگر بیشترین بارش باران دیروز از منطقه بختیاری از توابع شهرستان خاتم به میزان 78.5 میلی‌متر است.

 به‌دنبال موج بارش‌های روز گذشته که موجب خوشحالی کشاورزان استان شد، در شهرستان خاتم بیشترین بارش استان را از ساعت 6:30 صبح روز دوشنبه تا صبح امروز به خود اختصاص داد به نحوی که در این مدت 78.5 میلی‌متر بارندگی از منطقه بختیاری گزارش شده است، در همین شهرستان مناطق کرخنگان، چنار ناز و چاهک نیز با بارندگی‌های 46، 38 و 38.1 ملی‌متر در رده‌های بعدی قرار دارند.

در شهرستان مهریز بیشترین بارش‌ها مربوط به روستای منشاد با 62 میلی‌متر و سپس بنادک سادات و گاوافشان با 38 و 34.4 میلیل‌متر باران بوده است.

در شهرستان تفت نیز از ایستگاه هواشناسی سلطانب سانیج علاوه بر بارش 46 میلی‌متری باران، گزارشی مبنی بر بارش 10 سانتی‌متری برف اعلام شده است. در این شهرستان از سخوید، بنادکوک دیزه، نیر، ده بالا، دره شیر گزارش بارش‌های بالای 30 میلی‌متری باران گزارش شده است.

فراغه در ابرکوه با 14 میلی‌متر باران، حاجی آباد زرین با 10 میلی‌متر بارش، قوام آباد اشکذر با 9 میلی‌متر، باجگان بافق با 19  و همیجان بهاباد با 18 میلی‌متر باران و هفتهر میبد با 20 میلی‌متر، بیشترین بارش را در شهرستان‌های خود داشته‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار