کد خبر: ۳۷۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹ 15 February 2017
به گزارش تابناک یزد،رئیس ورزش و جوانان بافق گفت: بانوی کماندار بافقی پس از شکست حریف آمریکایی خود موفق به کسب رتبه سوم جهان شد و مدال برنز را به گردن آویخت.
رضا نارگانی اظهار داشت: مبینا فلاح تنها نماینده استان یزد بود که در این مسابقات جهانی شرکت کرد و در رشته تیر اندازی با کمان عاقبت موفق شد از سد حریف آمریکایی خود نیز بگذرد و مقام سوم این مسابقات را کسب کند.
رئیس ورزش و جوانان بافق گفت: این بانوی کماندار بافقی در حالی که از ناحیه پشت دست مصدوم بود در این مسابقات جهانی شرکت کرد و از میان 74 شرکت کننده از 84 کشور جهان خوش درخشید و برگ زرین دیگری به سند افتخارات ایران اسلامی اضافه کرد.
نارگانی با بیان اینکه همواره از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی حمایت می شود خاطر نشان کرد: مبینا فلاح در مسابقات تیر و کمان مراکش مقام هفتم و در تایلند نیز رتبه پنجم این مسابقات را بدست آورد و چواز حضور در مسابقات جهانی را که در لاس و گاس آمریکا برگزار می شد کسب کرد.
رئیس ورزش و جوانان بافق گفت:این بانوی کماندار روز جمعه وارد ایران می شود و روز شنبه هفته آینده مقابل امام زاده عبدا...(ع) این شهر مورد استقبال مردم، مسوولان و علاقمندان به ورزش قرار خواهد گرفت.
وی ورزش همگانی را پایه و اساس ورزش قهرمانی دانست و افزود: با همکاری آموزش و پرورش در حال استعداد یابی هستیم و شکوفایی استعداد های نهفته ورزشی در طبقه دانش آموزی، یکی از اولویت های اداره ورزش و جوانان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار