سرپرست تیم خونه به خونه مازندران گفت: اگر کیفیت زمین خوب بود فولاد یزد را با گل های بیشتری بدرقه می کردیم.
کد خبر: ۳۷۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸ 15 February 2017
به گزارش تابناک یزد،میرشاد ماجدی پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد یزد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران مازندرانی و بابلی تبریک می گویم و از تمام هواداران خونه به خونه که در این سرمای هوا و زیر بارش باران به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم.

ماجدی در ادامه افزود: تیم دچار یک سری تغییر و تحولات شده است و بدون شک این تحولات زمان می برد تا روال عادی به خود بگیرد و بازیکنان به آن عادت کنند.

وی با بیان اینکه به این تیم خوب مازندران تعهد داریم گفت: همه ما دست بیعت وسط گذاشتیم تا برای موفقیت خونه به خونه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و خدا را شکر امروز اولین تلاش بازیکنان به سرانجام رسید. به شما قول می دهم این تیم بهتر از آن چیزی خواهد شد که در گذشته دیده بودید و این تازه شروع کار ما بود.

سرپرست تیم خونه به خونه خاطرنشان کرد: شاهد بودید در چه شرایطی برنده بازی بودیم و شک نکنید اگر شرایط زمین مناسب بود با گل های بیشتری زمین را ترک می کردیم.

میرشاد ماجدی تصریح کرد: امیدوارم این امیدی که در تیم زنده شده است را در دل هواداران تیم نیز ببینیم. تا پایان مسابقات ده بازی داریم یعنی ۳۰ امتیاز رد و بدل خواهد شد و فکر می کنم می توان به راحتی به بالای جدول صعود کرد.

ماجدی شرایط تیم را رضایت بخش توصیف کرد و گفت: خوشبختانه همه بازیکنان با انگیزه بالا تمرین می کنند و با همتی که در آنها دیده می شود و با درایت کادر فنی، امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم. دست آقا جواد حسن زاده هم درد نکند که برای کمک به حاج قاسم پای کار آمده است و امیدوارم با صعود این تیم به لیگ برتر بتوانیم زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

وی در خصوص حرص و جوشش در کنار زمین نیز گفت: وقتی به یک جایی تعهد داشته باشی فرقی نمی کند با چه لباسی و با چه رنگی خدمت می کنی. وقتی می بینم این همه هوادار ساعت ها قبل از بازی و در این هوای سرد به عشق تیم محبوب شان به ورزشگاه می آیند، بدون شک در همه ما ایجاد انگیزه می کند که هر چه در توان داریم برای تیم خرج کنیم. ان شاالله خدا کمک کند تا این تیم نتیجه بگیرد و هواداران بابلی را خوشحال تر از اینی که هستند ببینیم.

سرپرست خونه به خونه مشکلات سخت افزاری را مشکل عمده فوتبال مازندران برشمرد و گفت: متاسفانه طی سی سالی که در فوتبال کشور فعالیت می کنم همیشه شاهد بودم فوتبال مازندران مشکل زمین داشت و چمن مناسبی را شاهد نبودیم. ولی به هر حال وقتی داور تشخیص می دهد می توان در این زمین بازی کرد باید اطاعت کنیم و تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که ملزومات ابتدائی و کاور چمن را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه عده ای می گویند باید زمین این ورزشگاه چمن مصنوعی شود قبول ندارم. چمن مصنوعی ورزشگاه های ایران کیفیت لازم را ندارند و اگر قرار است همچین چمن هایی به کار رود بهتر است در همین زمین گل آلود به میدان برویم.

میرشاد ماجدی ضمن انتقاد از شرایط ناهمگون تیم های حاضر در لیگ یک گفت: اگر از فوتبال حرفه ایی صحبت می کنیم باید تیم های حاضر در لیگ از پشتوانه لازم برخوردار باشند. در این برهه از زمان پول مهمترین پشتوانه یک تیم است که تعدادی از تیم ها از آن محروم هستند. تیم هایی هستند که برای هزینه سفرشان مشکل مالی دارند و با هزار بدبختی تلاش می کنند فقط خود را به لیگ برسانند. دیگر به این لیگ که لیگ نمی گویند. لیگ باید از همه پتانسیل و ظرفیتش استفاده شود. به نظر من لیگ با دوازده تیم برگزار شود ولی همه تیم ها از نظر مالی در یک سطح باشند و تزار مالی مثبت داشته باشند.

ماجدی با اشاره به اینکه خونه به خونه ده فینال دیگر پیش رو دارد گفت: هفته آینده بازی مهمی مقابل راه آهن تهران داریم. درست است که راه آهن طی هفته های گذشته نتایج خوبی گرفته است ولی تیم ما نیز هفته به هفته بهتر می شود و خوشبختانه بازیکنان تیم به خوبی با تفکرات نادر دست نشان آشنا شده اند و سعی می کنند روز به روز خودشان را با وی هماهنگ تر کنند.

سرپرست تیم خونه به خونه در پایان گفت: به همه توصیه می کنم دست از ناامیدی بردارند. هنوز خیلی زود است از صعود به لیگ برتر ناامید شویم. برادران حسن زاده اینقدر دلسوزانه هزینه نکرده اند که تیم را در نیمه راه به امان خدا رها کنیم. تا آخرین هفته لیگ می جنگیم و از حیثیت فوتبال این استان دفاع می کنیم. مطمئن باشید طی هفته های آینده فاصله تیم با سایر رقابت ها برداشته خواهد شد و این امر مهم محقق نخواهد شد مگر با اتحاد و همدلی تمام ارکان تیم.

بلاغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار